|
|
|
پژوهشي تحليلي _ تاريخي درباره مذهب مسعودي، صاحب |
|
|
|
مروج الذهب و انتساب و عدم انتساب |
|
|
|
کتاب اثبات الوصيه به اوست. نويسنده با نقل ادله |
|
|
|
موافقان و مخالفان تشيع وي، دلايل |
|
|
|
موافقان تشيع او را مردود و نظريه سني بودن مسعودي |
|
|
|
را به اثبات رسانده است. وي سپس |
|
|
|
با مقايسه ميان منقولات کتاب هاي مسعودي و منقولات |
|
|
|
اثبات الوصية، نتيجه گرفته است |
|
|
|
که ميان آنها تفاوت آشکاري وجود دارد و علي بن |
|
|
|
حسين، صاحب اثبات الوصيه، غير از علي |
|
|
|
بن حسين، صاحب مروج الذهب است. گفتني است که فصل |
|
|
|
پاياني کتاب اثبات الوصية، به حيات |
|
|
|
امام عصر اختصاص دارد. |
|
|
|
پژوهشي تحليلي _ تاريخي درباره مذهب مسعودي، صاحب |
|
|
|
مروج الذهب و انتساب و عدم انتساب |
|
|
|
کتاب اثبات الوصيه به اوست. نويسنده با نقل ادله |
|
|
|
موافقان و مخالفان تشيع وي، دلايل |
|
|
|
موافقان تشيع او را مردود و نظريه سني بودن مسعودي |
|
|
|
را به اثبات رسانده است. وي سپس |
|
|
|
با مقايسه ميان منقولات کتاب هاي مسعودي و منقولات |
|
|
|
اثبات الوصية، نتيجه گرفته است |
|
|
|
که ميان آنها تفاوت آشکاري وجود دارد و علي بن |
|
|
|
حسين، صاحب اثبات الوصيه، غير از علي |
|
|
|
بن حسين، صاحب مروج الذهب است. گفتني است که فصل |
|
|
|
پاياني کتاب اثبات الوصية، به حيات |
|
|
|
امام عصر اختصاص دارد. |
|