|
|
|
نگرشي اجمالي و فهرست وار به آيات و روايات مربوط |
|
|
|
به آخر الزمان و ظهور امام مهدي |
|
|
|
(عج) است. نويسنده با بيان اين که دين اسلام مردم |
|
|
|
را به دوستي و احسان به يکديگر |
|
|
|
فرا خوانده و پيامبران بزرگ الهي همچون نوح، |
|
|
|
ابراهيم، موسي، هارون و رسول اکرم را |
|
|
|
به خاطر داشتن صفت احسان ستوده است، به بررسي شرايط |
|
|
|
کنوني حاکم بر دنيا خصوصا دنياي |
|
|
|
غرب مي پردازد. وي تمدن غرب را بر 2 اصل تعقل و |
|
|
|
تفکر در شناسايي طبيعت با هدف چيرگي |
|
|
|
بر آن و پيروي از اميال طبيعي و لذت هاي جسمي |
|
|
|
استوار مي داند و معتقد است اين ويژگي |
|
|
|
تمدن غرب، باعث گسترش ستم و فساد در جهان مي گردد. |
|
|
|
در ادامه ضمن تأکيد بر اين مطلب |
|
|
|
که روزي دنيا پر از عدل و داد مي شود و حکومت عدل |
|
|
|
الهي بر مردم محقق مي گردد، |
|
|
|
روايات و آياتي را که بر ظهور امام زمان و تشکيل |
|
|
|
حکومت از جانب آن حضرت نويد |
|
|
|
مي دهند، ذکر کرده است. |
|
|
|
نگرشي اجمالي و فهرست وار به آيات و روايات مربوط |
|
|
|
به آخر الزمان و ظهور امام مهدي |
|
|
|
(عج) است. نويسنده با بيان اين که دين اسلام مردم |
|
|
|
را به دوستي و احسان به يکديگر |
|
|
|
فرا خوانده و پيامبران بزرگ الهي همچون نوح، |
|
|
|
ابراهيم، موسي، هارون و رسول اکرم را |
|
|
|
به خاطر داشتن صفت احسان ستوده است، به بررسي شرايط |
|
|
|
کنوني حاکم بر دنيا خصوصا دنياي |
|
|
|
غرب مي پردازد. وي تمدن غرب را بر 2 اصل تعقل و |
|
|
|
تفکر در شناسايي طبيعت با هدف چيرگي |
|
|
|
بر آن و پيروي از اميال طبيعي و لذت هاي جسمي |
|
|
|
استوار مي داند و معتقد است اين ويژگي |
|
|
|
تمدن غرب، باعث گسترش ستم و فساد در جهان مي گردد. |
|
|
|
در ادامه ضمن تأکيد بر اين مطلب |
|
|
|
که روزي دنيا پر از عدل و داد مي شود و حکومت عدل |
|
|
|
الهي بر مردم محقق مي گردد، |
|
|
|
روايات و آياتي را که بر ظهور امام زمان و تشکيل |
|
|
|
حکومت از جانب آن حضرت نويد |
|
|
|
مي دهند، ذکر کرده است. |
|