|
|
|
تبيين وظايف و راهکارهاي مبارزه جوانان با تهاجم |
|
|
|
فرهنگي دشمن است. در اين نوشته، |
|
|
|
ضمن بيان مفهوم تهاجم فرهنگي، نقطه اتکاي جوانان را |
|
|
|
در مبارزه با اين تهاجم، فرهنگ |
|
|
|
اسلامي و يافتن هويت خويش دانسته و وظايف آنان را |
|
|
|
به عنوان جوانان منتظر حکومت |
|
|
|
کريمه بقية الله در ابعاد فرهنگي، دين داري، |
|
|
|
پارسايي، امر به معروف و نهي از منکر |
|
|
|
ذکر کرده و رهبري فقيه در عصر غيبت را تشريح و |
|
|
|
تبيين کرده است. وي تضعيف ايمان |
|
|
|
جوانان را نيز به عنوان خطري بزرگ براي جامعه |
|
|
|
اسلامي در عصر انتظار و تکيه آنها بر |
|
|
|
ارزش هاي اسلامي و پيروي از سيره ائمه (ع) و اطاعت |
|
|
|
از ولي فقيه را يک ضرورت در جهت |
|
|
|
تحقق حکومت ولايي قائم منتظر دانسته است. |
|
|
|
تبيين وظايف و راهکارهاي مبارزه جوانان با تهاجم |
|
|
|
فرهنگي دشمن است. در اين نوشته، |
|
|
|
ضمن بيان مفهوم تهاجم فرهنگي، نقطه اتکاي جوانان را |
|
|
|
در مبارزه با اين تهاجم، فرهنگ |
|
|
|
اسلامي و يافتن هويت خويش دانسته و وظايف آنان را |
|
|
|
به عنوان جوانان منتظر حکومت |
|
|
|
کريمه بقية الله در ابعاد فرهنگي، دين داري، |
|
|
|
پارسايي، امر به معروف و نهي از منکر |
|
|
|
ذکر کرده و رهبري فقيه در عصر غيبت را تشريح و |
|
|
|
تبيين کرده است. وي تضعيف ايمان |
|
|
|
جوانان را نيز به عنوان خطري بزرگ براي جامعه |
|
|
|
اسلامي در عصر انتظار و تکيه آنها بر |
|
|
|
ارزش هاي اسلامي و پيروي از سيره ائمه (ع) و اطاعت |
|
|
|
از ولي فقيه را يک ضرورت در جهت |
|
|
|
تحقق حکومت ولايي قائم منتظر دانسته است. |
|