|
|
|
ارايه پيشنهاد بحث درباره منجي، به عنوان بحث محوري |
|
|
|
در گفت وگوي تمدن ها است. |
|
|
|
نويسنده پس از تبيين زواياي گوناگون گفت وگو، |
|
|
|
منجي باوري را اصلي بنيادين در تمام |
|
|
|
مذاهب و اديان دانسته و عقيده دارد اين اصل بايد |
|
|
|
محور تمام مباحث گفت وگوي تمدن ها |
|
|
|
قرار گيرد و در اين زمينه نبايد همانند بسياري |
|
|
|
زمينه ها، به صورت انفعالي عمل کرد و |
|
|
|
به موضوعات روزمره و مصداق هاي پيش پا افتاده |
|
|
|
پرداخت. وي ويژگي هاي جامعه آرماني و |
|
|
|
نيز ويژگي هاي منجي و رهبر اين جامعه را با |
|
|
|
بهره گيري از آثار حکما و انديشه مندان |
|
|
|
اديان و مذاهب گوناگون بر مي رسد و آن را در تمام |
|
|
|
اين نحله ها، تا حدود بسياري |
|
|
|
مشترک و مطابق مي يابد. |
|
|
|
ارايه پيشنهاد بحث درباره منجي، به عنوان بحث محوري |
|
|
|
در گفت وگوي تمدن ها است. |
|
|
|
نويسنده پس از تبيين زواياي گوناگون گفت وگو، |
|
|
|
منجي باوري را اصلي بنيادين در تمام |
|
|
|
مذاهب و اديان دانسته و عقيده دارد اين اصل بايد |
|
|
|
محور تمام مباحث گفت وگوي تمدن ها |
|
|
|
قرار گيرد و در اين زمينه نبايد همانند بسياري |
|
|
|
زمينه ها، به صورت انفعالي عمل کرد و |
|
|
|
به موضوعات روزمره و مصداق هاي پيش پا افتاده |
|
|
|
پرداخت. وي ويژگي هاي جامعه آرماني و |
|
|
|
نيز ويژگي هاي منجي و رهبر اين جامعه را با |
|
|
|
بهره گيري از آثار حکما و انديشه مندان |
|
|
|
اديان و مذاهب گوناگون بر مي رسد و آن را در تمام |
|
|
|
اين نحله ها، تا حدود بسياري |
|
|
|
مشترک و مطابق مي يابد. |
|