|
|
|
تحليلي از مفهوم جهاني شدن و حکومت واحد امام مهدي |
|
|
|
و مقايسه آن دو با يکديگر است. نويسنده پس از بيان |
|
|
|
فشرده اي از ابعاد گوناگون جهاني شدن، به مسئله |
|
|
|
ارتباط آن با مهدويت و تشکيل حکومت واحد جهاني امام |
|
|
|
مهدي پرداخته و سپس پرسيده است جهاني شدن با حکومت |
|
|
|
عدل جهاني امام مهدي چه وجه اشتراک و چه امتيازاتي |
|
|
|
دارد؟ وي در پاسخ، نخست به معرفي جهاني شدن و حکومت |
|
|
|
واحد جهاني مي پردازد و سپس به شيوه تطبيقي آن دو را |
|
|
|
با هم مقايسه کرده و امتيازات حکومت جهاني امام |
|
|
|
مهدي را به اثبات مي رساند. از ديدگاه نويسنده، |
|
|
|
حاکميت قوانين خدايي و نبود هيچ گونه اعمال نفوذ و |
|
|
|
قدرت، نظير حق و تو در دولت جهاني امام مهدي، از |
|
|
|
جمله امتيازات حکومت جهاني امام مهدي به شمار مي رود |
|
|
|
و اثري از تقسيم جهان به جهان اول و سوم و منطقه |
|
|
|
شمال و جنوب و امثال آن به چشم نمي خورد. |
|
|
|
تحليلي از مفهوم جهاني شدن و حکومت واحد امام مهدي |
|
|
|
و مقايسه آن دو با يکديگر است. نويسنده پس از بيان |
|
|
|
فشرده اي از ابعاد گوناگون جهاني شدن، به مسئله |
|
|
|
ارتباط آن با مهدويت و تشکيل حکومت واحد جهاني امام |
|
|
|
مهدي پرداخته و سپس پرسيده است جهاني شدن با حکومت |
|
|
|
عدل جهاني امام مهدي چه وجه اشتراک و چه امتيازاتي |
|
|
|
دارد؟ وي در پاسخ، نخست به معرفي جهاني شدن و حکومت |
|
|
|
واحد جهاني مي پردازد و سپس به شيوه تطبيقي آن دو را |
|
|
|
با هم مقايسه کرده و امتيازات حکومت جهاني امام |
|
|
|
مهدي را به اثبات مي رساند. از ديدگاه نويسنده، |
|
|
|
حاکميت قوانين خدايي و نبود هيچ گونه اعمال نفوذ و |
|
|
|
قدرت، نظير حق و تو در دولت جهاني امام مهدي، از |
|
|
|
جمله امتيازات حکومت جهاني امام مهدي به شمار مي رود |
|
|
|
و اثري از تقسيم جهان به جهان اول و سوم و منطقه |
|
|
|
شمال و جنوب و امثال آن به چشم نمي خورد. |
|