|
|
|
گفتاري است کوتاه در بيان ارزش هاي فطري و شيطاني و |
|
|
|
حاکميت ارزش هاي فطري در عصر |
|
|
|
ظهور امام (ع). نويسنده با بيان مقدمه اي کوتاه، |
|
|
|
وجود ارزش هاي اخلاقي و عمومي را |
|
|
|
که مورد قبول تمام ملل و مردم هر عصر است، فطري و |
|
|
|
الهي دانسته و ارزش هاي مقابل آن |
|
|
|
را که شيطاني و ظلماني هستند، نيز مورد مذمت تمام |
|
|
|
انسان ها مي داند. به گفته وي، از |
|
|
|
آغاز خلقت بين حاکميت ظلمت و نور و سلطه ارزش هاي |
|
|
|
توحيدي و شيطاني، جنگي فراگير |
|
|
|
بوده که تا زمان بعثت نبي اکرم (ص) و از آن عصر تا |
|
|
|
عصر ظهور امام ادامه يافته و |
|
|
|
خواهد يافت. وي تنها زمان پيروزي ارزش هاي الهي را |
|
|
|
عصر حکومت امام عصر مي داند که |
|
|
|
تمام استعدادها و قابليت هاي بشري در آن زمان شکوفا |
|
|
|
خواهد شد. |
|
|
|
گفتاري است کوتاه در بيان ارزش هاي فطري و شيطاني و |
|
|
|
حاکميت ارزش هاي فطري در عصر |
|
|
|
ظهور امام (ع). نويسنده با بيان مقدمه اي کوتاه، |
|
|
|
وجود ارزش هاي اخلاقي و عمومي را |
|
|
|
که مورد قبول تمام ملل و مردم هر عصر است، فطري و |
|
|
|
الهي دانسته و ارزش هاي مقابل آن |
|
|
|
را که شيطاني و ظلماني هستند، نيز مورد مذمت تمام |
|
|
|
انسان ها مي داند. به گفته وي، از |
|
|
|
آغاز خلقت بين حاکميت ظلمت و نور و سلطه ارزش هاي |
|
|
|
توحيدي و شيطاني، جنگي فراگير |
|
|
|
بوده که تا زمان بعثت نبي اکرم (ص) و از آن عصر تا |
|
|
|
عصر ظهور امام ادامه يافته و |
|
|
|
خواهد يافت. وي تنها زمان پيروزي ارزش هاي الهي را |
|
|
|
عصر حکومت امام عصر مي داند که |
|
|
|
تمام استعدادها و قابليت هاي بشري در آن زمان شکوفا |
|
|
|
خواهد شد. |
|