|
|
|
نوشتاري در بررسي، علل و موانع سعادت ملت هاست. |
|
|
|
مؤلف آسايش و سعادت ابدي مردم را |
|
|
|
در 3 امر مي داند: داشتن حکومت جهاني (برچيده شدن |
|
|
|
مرزها)، قانون واحد (قانون الهي و |
|
|
|
حذف قوانين بشري) و حکومت حاکم واحد. در ادامه، |
|
|
|
مؤلف با استناد به آيات و روايات، |
|
|
|
چشم اندازي نيکو از زمان حکومت امام و جامعه واحد |
|
|
|
جهاني ارائه داده است. در پايان، |
|
|
|
مؤلف به پرسش هايي درباره شخصيت الهي امام، غيبت و |
|
|
|
فايده امام غايب (عج)، حاکميت |
|
|
|
امام در زمان غيبت و راه هاي اعمال آن پاسخ مي دهد. |
|
|
|
نوشتاري در بررسي، علل و موانع سعادت ملت هاست. |
|
|
|
مؤلف آسايش و سعادت ابدي مردم را |
|
|
|
در 3 امر مي داند: داشتن حکومت جهاني (برچيده شدن |
|
|
|
مرزها)، قانون واحد (قانون الهي و |
|
|
|
حذف قوانين بشري) و حکومت حاکم واحد. در ادامه، |
|
|
|
مؤلف با استناد به آيات و روايات، |
|
|
|
چشم اندازي نيکو از زمان حکومت امام و جامعه واحد |
|
|
|
جهاني ارائه داده است. در پايان، |
|
|
|
مؤلف به پرسش هايي درباره شخصيت الهي امام، غيبت و |
|
|
|
فايده امام غايب (عج)، حاکميت |
|
|
|
امام در زمان غيبت و راه هاي اعمال آن پاسخ مي دهد. |
|