|
|
|
تحليلي است از خطبه هاي 99، 138، 181، کلمه 139 و |
|
|
|
کلمه 200 نهج البلاغه درباره |
|
|
|
خصوصيات حضرت مهدي (عج). نويسنده در مجموع 7 موضوع |
|
|
|
از مطالب نهج البلاغه را درباره |
|
|
|
حضرت مهدي (عج) نقل و تحليل کرده و اقوال شارحان |
|
|
|
نهج البلاغه را در اين زمينه آورده |
|
|
|
است. در اين خطبه ها به خصوصيات ظهور حضرت، از جمله |
|
|
|
حوادث عظيم، هدايت فراگير، |
|
|
|
عدالت جهاني اشاره شده است. نيز نويسنده خصوصيات |
|
|
|
ائمه اطهار (ع) از جمله زهد و |
|
|
|
پارسايي و علم و دانش آنها را ذکر کرده و فلسفه |
|
|
|
وجودي امام را حفاظت و صيانت از دين |
|
|
|
الهي دانسته است. وي آيه مستضعفين را به حکومت قطعي |
|
|
|
ائمه (ع) تفسير کرده و اطلاق |
|
|
|
کلمه مستضعف بر ائمه (ع) را صحيح دانسته است. |
|
|
|
تحليلي است از خطبه هاي 99، 138، 181، کلمه 139 و |
|
|
|
کلمه 200 نهج البلاغه درباره |
|
|
|
خصوصيات حضرت مهدي (عج). نويسنده در مجموع 7 موضوع |
|
|
|
از مطالب نهج البلاغه را درباره |
|
|
|
حضرت مهدي (عج) نقل و تحليل کرده و اقوال شارحان |
|
|
|
نهج البلاغه را در اين زمينه آورده |
|
|
|
است. در اين خطبه ها به خصوصيات ظهور حضرت، از جمله |
|
|
|
حوادث عظيم، هدايت فراگير، |
|
|
|
عدالت جهاني اشاره شده است. نيز نويسنده خصوصيات |
|
|
|
ائمه اطهار (ع) از جمله زهد و |
|
|
|
پارسايي و علم و دانش آنها را ذکر کرده و فلسفه |
|
|
|
وجودي امام را حفاظت و صيانت از دين |
|
|
|
الهي دانسته است. وي آيه مستضعفين را به حکومت قطعي |
|
|
|
ائمه (ع) تفسير کرده و اطلاق |
|
|
|
کلمه مستضعف بر ائمه (ع) را صحيح دانسته است. |
|