|
|
|
گزارشي روايي دربارة علايم آخرالزمان است. نويسنده |
|
|
|
با بهره گيري از منابع شيعه و |
|
|
|
اهل سنت، کلية رواياتي را که درباره آخرالزمان صادر |
|
|
|
شده، جمع آوري و به ترتيب حروف |
|
|
|
الفبا ارائه کرده است. وي، علايم مذکور در اين کتاب |
|
|
|
را به دو قسم حتمي و غيرحتمي |
|
|
|
تقسيم و نتيجه گرفته است ظهور سفياني و سلطنت او، |
|
|
|
کشته شدن نفس زکيه بين رکن و |
|
|
|
مقام، خروج يمني و صيحه آسماني از علائم حتمي است. |
|
|
|
از نظر وي، علايمي مانند ظهور |
|
|
|
دجال، نمايان شدن آتش از طرف شرق و مسخ شدن، از |
|
|
|
علايم غيرحتمي است که ممکن است واقع |
|
|
|
شود يا واقع نشود. |
|
|
|
گزارشي روايي دربارة علايم آخرالزمان است. نويسنده |
|
|
|
با بهره گيري از منابع شيعه و |
|
|
|
اهل سنت، کلية رواياتي را که درباره آخرالزمان صادر |
|
|
|
شده، جمع آوري و به ترتيب حروف |
|
|
|
الفبا ارائه کرده است. وي، علايم مذکور در اين کتاب |
|
|
|
را به دو قسم حتمي و غيرحتمي |
|
|
|
تقسيم و نتيجه گرفته است ظهور سفياني و سلطنت او، |
|
|
|
کشته شدن نفس زکيه بين رکن و |
|
|
|
مقام، خروج يمني و صيحه آسماني از علائم حتمي است. |
|
|
|
از نظر وي، علايمي مانند ظهور |
|
|
|
دجال، نمايان شدن آتش از طرف شرق و مسخ شدن، از |
|
|
|
علايم غيرحتمي است که ممکن است واقع |
|
|
|
شود يا واقع نشود. |
|