|
|
|
نويسنده با استناد به پيام ها و سخنان امام خميني، |
|
|
|
به بررسي مقام و منزلت امام زمان |
|
|
|
(عج) پرداخته و وجود مقدس امام زمان را عصاره خلقت |
|
|
|
و انسان کامل دانسته است. وي |
|
|
|
همچنين به بررسي مسئله انتظار در عصر غيبت از منظر |
|
|
|
امام خميني پرداخته و انتظار را |
|
|
|
آمادگي براي اهداف آن حضرت دانسته است که از جمله |
|
|
|
اين اهداف، ايجاد حکومت اسلامي و |
|
|
|
اجراي تعاليم اسلام است. نويسنده در پايان به نقل |
|
|
|
اشعاري از امام خميني در مدح امام |
|
|
|
زمان مي پردازد. وي فرمان امام خميني را در 22 بهمن |
|
|
|
57 مبني بر ريختن مردم به |
|
|
|
خيابان ها و شکستن حکومت نظامي به دستور امام زمان |
|
|
|
مي داند. |
|
|
|
نويسنده با استناد به پيام ها و سخنان امام خميني، |
|
|
|
به بررسي مقام و منزلت امام زمان |
|
|
|
(عج) پرداخته و وجود مقدس امام زمان را عصاره خلقت |
|
|
|
و انسان کامل دانسته است. وي |
|
|
|
همچنين به بررسي مسئله انتظار در عصر غيبت از منظر |
|
|
|
امام خميني پرداخته و انتظار را |
|
|
|
آمادگي براي اهداف آن حضرت دانسته است که از جمله |
|
|
|
اين اهداف، ايجاد حکومت اسلامي و |
|
|
|
اجراي تعاليم اسلام است. نويسنده در پايان به نقل |
|
|
|
اشعاري از امام خميني در مدح امام |
|
|
|
زمان مي پردازد. وي فرمان امام خميني را در 22 بهمن |
|
|
|
57 مبني بر ريختن مردم به |
|
|
|
خيابان ها و شکستن حکومت نظامي به دستور امام زمان |
|
|
|
مي داند. |
|