|
|
|
نمايي از تحولات و سير زندگي مادر امام زمان (عج) |
|
|
|
است. نويسنده روحيات دختر بازيگري |
|
|
|
را به تصوير درآورده که سعي دارد در نقش مليکه مادر |
|
|
|
امام زمان درآيد و با سير زندگي |
|
|
|
او _ از دربار امپراتور روم، ناتمام ماندن مراسم |
|
|
|
عقد با يکي از درباريان، به |
|
|
|
خواستگاري او آمدن عيسي (ع) و رسول خدا (ص) و |
|
|
|
همراهان او در عالم خواب و همراه شدن |
|
|
|
وي با کاروان اسيران از روم به بغداد و رسيدن او به |
|
|
|
خاندان نبوت _ همراه شود؛ ولي |
|
|
|
با توجه به عظمت اين بانوي پاک، از آن ناتوان است. |
|
|
|
مؤلف بر آن است که در قالب |
|
|
|
تئاتر، واقعه عظيم پيوستن نرجس خاتون از دربار |
|
|
|
پادشاه روم به خاندان رسالت را به |
|
|
|
تصوير بکشد. |
|
|
|
نمايي از تحولات و سير زندگي مادر امام زمان (عج) |
|
|
|
است. نويسنده روحيات دختر بازيگري |
|
|
|
را به تصوير درآورده که سعي دارد در نقش مليکه مادر |
|
|
|
امام زمان درآيد و با سير زندگي |
|
|
|
او _ از دربار امپراتور روم، ناتمام ماندن مراسم |
|
|
|
عقد با يکي از درباريان، به |
|
|
|
خواستگاري او آمدن عيسي (ع) و رسول خدا (ص) و |
|
|
|
همراهان او در عالم خواب و همراه شدن |
|
|
|
وي با کاروان اسيران از روم به بغداد و رسيدن او به |
|
|
|
خاندان نبوت _ همراه شود؛ ولي |
|
|
|
با توجه به عظمت اين بانوي پاک، از آن ناتوان است. |
|
|
|
مؤلف بر آن است که در قالب |
|
|
|
تئاتر، واقعه عظيم پيوستن نرجس خاتون از دربار |
|
|
|
پادشاه روم به خاندان رسالت را به |
|
|
|
تصوير بکشد. |
|