|
|
|
نويسنده حرکت ائمه (ع) را در تداوم حرکت پيامبران |
|
|
|
ارزيابي کرده و با استناد به |
|
|
|
حديثي از پيامبر (ص) خطاب به امام حسين (ع) مبني بر |
|
|
|
اين که نهمين فرزند از نسل تو، |
|
|
|
همان قائم به حق است، درصدد بيان ارتباط حسين (ع) و |
|
|
|
مهدي (عج) برآمده است. نويسنده |
|
|
|
اين ارتباط را از چند زاويه، از جمله انتقام گيري |
|
|
|
امام مهدي (ع) از خون حسين و |
|
|
|
شباهت هاي حرکت و قيام او به قيام امام حسين و... |
|
|
|
مورد بررسي قرار داده است و نتيجه |
|
|
|
مي گيرد ظهر عاشورا و ظهور مهدي 2 جلوه از يک |
|
|
|
حقيقت ا ند و هر دو براي يک هدف و با |
|
|
|
يک روش قيام مي کنند. |
|
|
|
نويسنده حرکت ائمه (ع) را در تداوم حرکت پيامبران |
|
|
|
ارزيابي کرده و با استناد به |
|
|
|
حديثي از پيامبر (ص) خطاب به امام حسين (ع) مبني بر |
|
|
|
اين که نهمين فرزند از نسل تو، |
|
|
|
همان قائم به حق است، درصدد بيان ارتباط حسين (ع) و |
|
|
|
مهدي (عج) برآمده است. نويسنده |
|
|
|
اين ارتباط را از چند زاويه، از جمله انتقام گيري |
|
|
|
امام مهدي (ع) از خون حسين و |
|
|
|
شباهت هاي حرکت و قيام او به قيام امام حسين و... |
|
|
|
مورد بررسي قرار داده است و نتيجه |
|
|
|
مي گيرد ظهر عاشورا و ظهور مهدي 2 جلوه از يک |
|
|
|
حقيقت ا ند و هر دو براي يک هدف و با |
|
|
|
يک روش قيام مي کنند. |
|