|
|
|
بحثي عرفاني درباره ظهور و غيبت امام مهدي (عج) |
|
|
|
است. نگارنده با تقسيم کلي مسائل به |
|
|
|
2 بخش: شهود و غيب، بر اين نکته که در عالم هستي، |
|
|
|
بسياري از امور غيبي در متن و بطن |
|
|
|
عالم شهود جاي گرفته اند، تأکيد مي ورزد. وي در |
|
|
|
ادامه مظاهر غيب و شهود را در سلسله |
|
|
|
امامت جست وجو کرده، معتقد است که غايب بودن امام |
|
|
|
زمان فقط از ديد ماست، وگرنه آن |
|
|
|
حضرت به اذن خدا در همه ابعاد و زواياي هستي تصرف |
|
|
|
دارند. به عقيده نويسنده، همچنان |
|
|
|
که در عالم شهود، ميان موجودات زنده، انس و علاقه |
|
|
|
برقرار است، در جهان غيب نيز ميان |
|
|
|
عناصر غيبي، پيوند و ارتباط برقرار است که از آن |
|
|
|
جمله مي توان به مصاحبت و انس ميان |
|
|
|
امام مهدي و حضرت خضر اشاره کرد. |
|
|
|
بحثي عرفاني درباره ظهور و غيبت امام مهدي (عج) |
|
|
|
است. نگارنده با تقسيم کلي مسائل به |
|
|
|
2 بخش: شهود و غيب، بر اين نکته که در عالم هستي، |
|
|
|
بسياري از امور غيبي در متن و بطن |
|
|
|
عالم شهود جاي گرفته اند، تأکيد مي ورزد. وي در |
|
|
|
ادامه مظاهر غيب و شهود را در سلسله |
|
|
|
امامت جست وجو کرده، معتقد است که غايب بودن امام |
|
|
|
زمان فقط از ديد ماست، وگرنه آن |
|
|
|
حضرت به اذن خدا در همه ابعاد و زواياي هستي تصرف |
|
|
|
دارند. به عقيده نويسنده، همچنان |
|
|
|
که در عالم شهود، ميان موجودات زنده، انس و علاقه |
|
|
|
برقرار است، در جهان غيب نيز ميان |
|
|
|
عناصر غيبي، پيوند و ارتباط برقرار است که از آن |
|
|
|
جمله مي توان به مصاحبت و انس ميان |
|
|
|
امام مهدي و حضرت خضر اشاره کرد. |
|