|
|
|
تبيين انديشه هاي ملاصدرا درباره حجت الهي و شرايط |
|
|
|
امامت و ويژگي هاي امام مهدي |
|
|
|
(عج) و ايمان به اوست. مؤلف با بهره گيري از تفسير |
|
|
|
و ديگر آثار ملاصدرا، نخست نظر |
|
|
|
او را درباره لزوم خالي نبودن زمين از حجت الهي، |
|
|
|
شرايط امامت و تعيين مصداق، فضيلت |
|
|
|
اهل بيت (ع)، موضوع ايمان به امام زمان و ايمان به |
|
|
|
غيب را بررسي مي کند و نتيجه |
|
|
|
مي گيرد که از نگاه ملاصدرا، عالم حقيقي ولايت |
|
|
|
دائمي در دين دارد و آبادي جهان به |
|
|
|
وجود اوست و اين حجت الهي لزومي ندارد که هميشه |
|
|
|
ظاهر باشد و علم او نيز با الهام از |
|
|
|
جانب خداوند است. پس از آن، ديدگاه ملاصدرا درباره |
|
|
|
رجعت و رديه وي بر 2 نظريه از |
|
|
|
اهل سنت را درباره امامت و حضرت مهدي بازنمون ساخته |
|
|
|
و اعتقاد صدرا را به حضرت مهدي |
|
|
|
و رجعت شرح داده است. |
|
|
|
تبيين انديشه هاي ملاصدرا درباره حجت الهي و شرايط |
|
|
|
امامت و ويژگي هاي امام مهدي |
|
|
|
(عج) و ايمان به اوست. مؤلف با بهره گيري از تفسير |
|
|
|
و ديگر آثار ملاصدرا، نخست نظر |
|
|
|
او را درباره لزوم خالي نبودن زمين از حجت الهي، |
|
|
|
شرايط امامت و تعيين مصداق، فضيلت |
|
|
|
اهل بيت (ع)، موضوع ايمان به امام زمان و ايمان به |
|
|
|
غيب را بررسي مي کند و نتيجه |
|
|
|
مي گيرد که از نگاه ملاصدرا، عالم حقيقي ولايت |
|
|
|
دائمي در دين دارد و آبادي جهان به |
|
|
|
وجود اوست و اين حجت الهي لزومي ندارد که هميشه |
|
|
|
ظاهر باشد و علم او نيز با الهام از |
|
|
|
جانب خداوند است. پس از آن، ديدگاه ملاصدرا درباره |
|
|
|
رجعت و رديه وي بر 2 نظريه از |
|
|
|
اهل سنت را درباره امامت و حضرت مهدي بازنمون ساخته |
|
|
|
و اعتقاد صدرا را به حضرت مهدي |
|
|
|
و رجعت شرح داده است. |
|