|
|
|
پاسخ به يکي از نامه هاي رسيده به مرکز، درباره |
|
|
|
مصلح غيبي (عج) است. نويسنده پرسش |
|
|
|
از مصلح غيبي را ديرين مي شمارد و به عقايد و |
|
|
|
گفتارهاي بزرگاني از تاريخ در |
|
|
|
اين باره اشاره مي کند. وي به روند بين المللي شدن |
|
|
|
قوانين و رفتارها مي پردازد و |
|
|
|
عملي نشدن صلح جهاني را مورد بررسي قرار مي دهد و |
|
|
|
آن گاه ويژگي مصلحي را که |
|
|
|
مي تواند اين صلح جهاني را استقرار بخشد، بيان |
|
|
|
مي کند. دانايي، اقتدار و عصمت، از |
|
|
|
اين ويژگي هاست. وي با بهره گيري از کتاب هاي |
|
|
|
تاريخي و آيات قرآن، نجات انسان و |
|
|
|
ايجاد صلح جهاني را اثبات مي کند و از طريق روايات، |
|
|
|
مصلح بشر را امام مهدي معرفي |
|
|
|
مي کند. |
|
|
|
پاسخ به يکي از نامه هاي رسيده به مرکز، درباره |
|
|
|
مصلح غيبي (عج) است. نويسنده پرسش |
|
|
|
از مصلح غيبي را ديرين مي شمارد و به عقايد و |
|
|
|
گفتارهاي بزرگاني از تاريخ در |
|
|
|
اين باره اشاره مي کند. وي به روند بين المللي شدن |
|
|
|
قوانين و رفتارها مي پردازد و |
|
|
|
عملي نشدن صلح جهاني را مورد بررسي قرار مي دهد و |
|
|
|
آن گاه ويژگي مصلحي را که |
|
|
|
مي تواند اين صلح جهاني را استقرار بخشد، بيان |
|
|
|
مي کند. دانايي، اقتدار و عصمت، از |
|
|
|
اين ويژگي هاست. وي با بهره گيري از کتاب هاي |
|
|
|
تاريخي و آيات قرآن، نجات انسان و |
|
|
|
ايجاد صلح جهاني را اثبات مي کند و از طريق روايات، |
|
|
|
مصلح بشر را امام مهدي معرفي |
|
|
|
مي کند. |
|