|
|
|
اشاره به چند نکته درباره وجود امام زمان (عج) و |
|
|
|
اميد به آينده است. مؤلف در اين |
|
|
|
گفتار به 4 نکته اشاره دارد. وي نخست به اتفاقي |
|
|
|
بودن اعتقاد به وجود مهدي آخر |
|
|
|
الزمان در ميان مسلمانان و وجود ادله فراوان بر |
|
|
|
وجود فعلي امام مهدي (عج) اشاره |
|
|
|
نموده و پس از آن اين نکته را متذکر شده که اعتقاد |
|
|
|
به مهدويت نه تنها موجب تفرقه |
|
|
|
نيست، بلکه محور و پايه وحدت است؛ چون محبت به اهل |
|
|
|
بيت رسول خدا (ص) و استرشاد از |
|
|
|
آنان، مورد اتفاق همه مسلمين است. ولايت فقيه هم که |
|
|
|
در دوران غيبت مطرح است، با |
|
|
|
توجه به اينکه آشنايي کامل به فقه در فقيه شرط است |
|
|
|
و اجراي حکومت احکام فقه مورد |
|
|
|
نظر همه فرق مسلمان است، نمي تواند عامل تفرقه |
|
|
|
باشد. در آخر ايشان راه حل هايي براي |
|
|
|
پيشرفت اسلام و مسلمين ارائه داده است. |
|
|
|
اشاره به چند نکته درباره وجود امام زمان (عج) و |
|
|
|
اميد به آينده است. مؤلف در اين |
|
|
|
گفتار به 4 نکته اشاره دارد. وي نخست به اتفاقي |
|
|
|
بودن اعتقاد به وجود مهدي آخر |
|
|
|
الزمان در ميان مسلمانان و وجود ادله فراوان بر |
|
|
|
وجود فعلي امام مهدي (عج) اشاره |
|
|
|
نموده و پس از آن اين نکته را متذکر شده که اعتقاد |
|
|
|
به مهدويت نه تنها موجب تفرقه |
|
|
|
نيست، بلکه محور و پايه وحدت است؛ چون محبت به اهل |
|
|
|
بيت رسول خدا (ص) و استرشاد از |
|
|
|
آنان، مورد اتفاق همه مسلمين است. ولايت فقيه هم که |
|
|
|
در دوران غيبت مطرح است، با |
|
|
|
توجه به اينکه آشنايي کامل به فقه در فقيه شرط است |
|
|
|
و اجراي حکومت احکام فقه مورد |
|
|
|
نظر همه فرق مسلمان است، نمي تواند عامل تفرقه |
|
|
|
باشد. در آخر ايشان راه حل هايي براي |
|
|
|
پيشرفت اسلام و مسلمين ارائه داده است. |
|