|
|
|
تبيين انديشه هاي بودا، مسيحيت و اسلام در خصوص |
|
|
|
عدالت اجتماعي و انقلاب جهاني است. |
|
|
|
نويسنده، با استناد به کتب ديني و منابع معتبر بودا |
|
|
|
و مسيحيت، عقيده آنان را نسبت |
|
|
|
به آينده جهان و حاکميت عدالت و پاکي در ميان |
|
|
|
انسان ها پس از اوج گيري ظلم و ستم و |
|
|
|
بي عدالتي و ناپاکي، و اعتقاد آنها را به ظهور منجي |
|
|
|
و مصلحي بزرگ (بودا و مسيح) |
|
|
|
تبيين نموده است. سپس ديدگاه اسلام را در اين باره |
|
|
|
جويا شده و با اشاره به آياتي از |
|
|
|
قرآن، آينده جهان را از آن اسلام و سرشار از |
|
|
|
زيبايي ها و عدالت در پرتو وجود امام |
|
|
|
مهدي (عج) دانسته است. |
|
|
|
تبيين انديشه هاي بودا، مسيحيت و اسلام در خصوص |
|
|
|
عدالت اجتماعي و انقلاب جهاني است. |
|
|
|
نويسنده، با استناد به کتب ديني و منابع معتبر بودا |
|
|
|
و مسيحيت، عقيده آنان را نسبت |
|
|
|
به آينده جهان و حاکميت عدالت و پاکي در ميان |
|
|
|
انسان ها پس از اوج گيري ظلم و ستم و |
|
|
|
بي عدالتي و ناپاکي، و اعتقاد آنها را به ظهور منجي |
|
|
|
و مصلحي بزرگ (بودا و مسيح) |
|
|
|
تبيين نموده است. سپس ديدگاه اسلام را در اين باره |
|
|
|
جويا شده و با اشاره به آياتي از |
|
|
|
قرآن، آينده جهان را از آن اسلام و سرشار از |
|
|
|
زيبايي ها و عدالت در پرتو وجود امام |
|
|
|
مهدي (عج) دانسته است. |
|