|
|
|
به بررسي اين موضوع مي پردازد که امامت جزئي از |
|
|
|
رسالت پيامبران است. نويسنده با |
|
|
|
بهره گيري از آيات و روايات، فلسفه رسالت پيامبران |
|
|
|
را ابلاغ اوامر و نواهي الهي |
|
|
|
همراه با تنفيذ و اجراي آن مي داند و اين مهم، تنها |
|
|
|
با استمرار امامت ممکن است تا |
|
|
|
بتواند مجرا و ميزاني در معارف و احکام الهي باشد. |
|
|
|
وي در ادامه، دولت امام مهدي |
|
|
|
(عج) را نماينده پيامبران و غايت و مقصد آنان در |
|
|
|
اهداف بلندشان از جمله گسترش عدالت |
|
|
|
در زمين مي داند. |
|
|
|
به بررسي اين موضوع مي پردازد که امامت جزئي از |
|
|
|
رسالت پيامبران است. نويسنده با |
|
|
|
بهره گيري از آيات و روايات، فلسفه رسالت پيامبران |
|
|
|
را ابلاغ اوامر و نواهي الهي |
|
|
|
همراه با تنفيذ و اجراي آن مي داند و اين مهم، تنها |
|
|
|
با استمرار امامت ممکن است تا |
|
|
|
بتواند مجرا و ميزاني در معارف و احکام الهي باشد. |
|
|
|
وي در ادامه، دولت امام مهدي |
|
|
|
(عج) را نماينده پيامبران و غايت و مقصد آنان در |
|
|
|
اهداف بلندشان از جمله گسترش عدالت |
|
|
|
در زمين مي داند. |
|