|
|
|
ارايه ديدگاه هاي اديان درباره آينده جهان است. |
|
|
|
نويسنده بر آن است که در همه اديان |
|
|
|
نسبت به آينده جهان اظهار نظر کرده اند و همگي |
|
|
|
انسان را به مدينه فاضله (آرمان شهر) |
|
|
|
يا فوتوريسم و پيروزي نهايي حق بر باطل و صلح بر |
|
|
|
جنگ و نويد داده اند. او براي |
|
|
|
اثبات اين مدعاي خود، گفته هايي را از کتب هندويان، |
|
|
|
برهماييان، زرتشت، زبور، تورات |
|
|
|
و انجيل نقل کرده و آيات 9 سوره صف و 105 سوره توبه |
|
|
|
و 5 سوره قصص که آيين رسول خدا |
|
|
|
(ص) را دين آينده جهانيان دانسته و حاکميت صالحان |
|
|
|
مستضعف را بر آن بشارت داده اند و |
|
|
|
واژه انتظار فرج را که در روايات بسياري آمده، گواه |
|
|
|
روشني بر تأييد نظر خود دانسته |
|
|
|
است. |
|
|
|
ارايه ديدگاه هاي اديان درباره آينده جهان است. |
|
|
|
نويسنده بر آن است که در همه اديان |
|
|
|
نسبت به آينده جهان اظهار نظر کرده اند و همگي |
|
|
|
انسان را به مدينه فاضله (آرمان شهر) |
|
|
|
يا فوتوريسم و پيروزي نهايي حق بر باطل و صلح بر |
|
|
|
جنگ و نويد داده اند. او براي |
|
|
|
اثبات اين مدعاي خود، گفته هايي را از کتب هندويان، |
|
|
|
برهماييان، زرتشت، زبور، تورات |
|
|
|
و انجيل نقل کرده و آيات 9 سوره صف و 105 سوره توبه |
|
|
|
و 5 سوره قصص که آيين رسول خدا |
|
|
|
(ص) را دين آينده جهانيان دانسته و حاکميت صالحان |
|
|
|
مستضعف را بر آن بشارت داده اند و |
|
|
|
واژه انتظار فرج را که در روايات بسياري آمده، گواه |
|
|
|
روشني بر تأييد نظر خود دانسته |
|
|
|
است. |
|