|
|
|
گفتاري تحليلي در اثبات امامت و وصايت از منظر شيعه |
|
|
|
و تعيين مصداق آن در اين زمان |
|
|
|
است. مؤلف، نظام رهبري و امامت پس از پيامبر (ص) را |
|
|
|
تنها راه حفظ آثار وحي و ميراث |
|
|
|
نبوي دانسته و براي اثبات مدعاي خود، به 16 شبهه و |
|
|
|
پرسش طرح شده در اين باره پاسخ |
|
|
|
گفته است. موضوعات پرسش ها عبارتند از: وجوب شناخت |
|
|
|
امام، مفهوم امامت، ارتباط نظام |
|
|
|
امامت با توحيد، ضرورت نياز به امام، چگونگي نظام |
|
|
|
امامت و تطبيق آنها با نظام هاي |
|
|
|
امروز، مقام و مرتبه امام، معرفي مصداق امام توسط |
|
|
|
پيامبر، انحصار ائمه در 12 نفر، |
|
|
|
موروثي بودن نظام رهبري شيعه و.... وي در پايان، |
|
|
|
دلايل وجود خارجي امام مهدي (عج) |
|
|
|
را برشمرده که از جمله آنها مي توان از وجود احاديث |
|
|
|
بسيار، وجود تشرفات و ديدارها |
|
|
|
با امام از گذشته تاکنون، شهادت تاريخ عصر غيبت |
|
|
|
صغرا، صدور کرامات و معجزات بي شمار |
|
|
|
از امام، اخبار امام عسکري (ع) و انتشار خبر ولادت |
|
|
|
وي توسط ايشان، نام برد. |
|
|
|
گفتاري تحليلي در اثبات امامت و وصايت از منظر شيعه |
|
|
|
و تعيين مصداق آن در اين زمان |
|
|
|
است. مؤلف، نظام رهبري و امامت پس از پيامبر (ص) را |
|
|
|
تنها راه حفظ آثار وحي و ميراث |
|
|
|
نبوي دانسته و براي اثبات مدعاي خود، به 16 شبهه و |
|
|
|
پرسش طرح شده در اين باره پاسخ |
|
|
|
گفته است. موضوعات پرسش ها عبارتند از: وجوب شناخت |
|
|
|
امام، مفهوم امامت، ارتباط نظام |
|
|
|
امامت با توحيد، ضرورت نياز به امام، چگونگي نظام |
|
|
|
امامت و تطبيق آنها با نظام هاي |
|
|
|
امروز، مقام و مرتبه امام، معرفي مصداق امام توسط |
|
|
|
پيامبر، انحصار ائمه در 12 نفر، |
|
|
|
موروثي بودن نظام رهبري شيعه و.... وي در پايان، |
|
|
|
دلايل وجود خارجي امام مهدي (عج) |
|
|
|
را برشمرده که از جمله آنها مي توان از وجود احاديث |
|
|
|
بسيار، وجود تشرفات و ديدارها |
|
|
|
با امام از گذشته تاکنون، شهادت تاريخ عصر غيبت |
|
|
|
صغرا، صدور کرامات و معجزات بي شمار |
|
|
|
از امام، اخبار امام عسکري (ع) و انتشار خبر ولادت |
|
|
|
وي توسط ايشان، نام برد. |
|