|
|
|
اين کتاب حاوي مباحثي در شناخت بهائيان و بابيان |
|
|
|
است. مؤلف به معرفي اين دو فرقه و |
|
|
|
رهبران (اقطاب) و آراء و عقايد آنان مي پردازد. |
|
|
|
بابيان معتقدند که حقيقت محمديه (ص) |
|
|
|
در انبياي پيشين تجلي يافته و اين حقيقت به نحوي |
|
|
|
قوي تر در پيامبر اسلام و ائمه (ع) |
|
|
|
متجلي شده است. از ديدگاه آنان، در عصر حاضر اين |
|
|
|
حقيقت در شيخ احمد احسائي و ساير |
|
|
|
اقطاب بابيان ظاهر شده است. مؤلف در بخش مربوط به |
|
|
|
بهائيان، به آراء آنها در مسائل |
|
|
|
اعتقادي و شرعي اشاره مي کند. |
|
|
|
اين کتاب حاوي مباحثي در شناخت بهائيان و بابيان |
|
|
|
است. مؤلف به معرفي اين دو فرقه و |
|
|
|
رهبران (اقطاب) و آراء و عقايد آنان مي پردازد. |
|
|
|
بابيان معتقدند که حقيقت محمديه (ص) |
|
|
|
در انبياي پيشين تجلي يافته و اين حقيقت به نحوي |
|
|
|
قوي تر در پيامبر اسلام و ائمه (ع) |
|
|
|
متجلي شده است. از ديدگاه آنان، در عصر حاضر اين |
|
|
|
حقيقت در شيخ احمد احسائي و ساير |
|
|
|
اقطاب بابيان ظاهر شده است. مؤلف در بخش مربوط به |
|
|
|
بهائيان، به آراء آنها در مسائل |
|
|
|
اعتقادي و شرعي اشاره مي کند. |
|