|
|
|
شرح زندگاني و آثار و انديشه هاي قرة العين، يکي |
|
|
|
از زنان نوانديش عصر ناصر الدين |
|
|
|
شاه قاجار و علت تکفير و اعدام او در تبريز است. |
|
|
|
انگيزه نويسنده، بازشناسي علل و |
|
|
|
چگونگي نفوذ انديشه هاي بابيگري در عراق و توضيح |
|
|
|
نقش قرة العين در اين زمينه بوده |
|
|
|
است. وي به روش گزارشي و شيوه نقلي و با تکيه بر |
|
|
|
منابع جديد مربوط به اين موضوع، |
|
|
|
ابتدا به پاره اي از احوالات شخصي وي پرداخته است، |
|
|
|
آن گاه چگونگي گرايش او به شيخيه |
|
|
|
و سپس بابيه و فعاليت هاي تبليغي او در دفاع از |
|
|
|
بابيه و لزوم تجديد نظر طلبي در |
|
|
|
انديشه ها و معارف ديني را توضيح داده است. |
|
|
|
شرح زندگاني و آثار و انديشه هاي قرة العين، يکي |
|
|
|
از زنان نوانديش عصر ناصر الدين |
|
|
|
شاه قاجار و علت تکفير و اعدام او در تبريز است. |
|
|
|
انگيزه نويسنده، بازشناسي علل و |
|
|
|
چگونگي نفوذ انديشه هاي بابيگري در عراق و توضيح |
|
|
|
نقش قرة العين در اين زمينه بوده |
|
|
|
است. وي به روش گزارشي و شيوه نقلي و با تکيه بر |
|
|
|
منابع جديد مربوط به اين موضوع، |
|
|
|
ابتدا به پاره اي از احوالات شخصي وي پرداخته است، |
|
|
|
آن گاه چگونگي گرايش او به شيخيه |
|
|
|
و سپس بابيه و فعاليت هاي تبليغي او در دفاع از |
|
|
|
بابيه و لزوم تجديد نظر طلبي در |
|
|
|
انديشه ها و معارف ديني را توضيح داده است. |
|