|
|
|
بررسي آثار وجودي امام زمان در عصر غيبت است. |
|
|
|
نويسنده در ضمن مقدمه، بحثي در رابطه |
|
|
|
با ضرورت احتياج بشر در هر عصر به امام معصوم، |
|
|
|
ارائه مي دهد. به عقيده وي، قرآن |
|
|
|
بدون عترت کارايي لازم را ندارد و معصومان (ع) |
|
|
|
مفسران راستين مفاهيم قرآني هستند. |
|
|
|
در ادامه، اشکالاتي که بر غيبت امام و فلسفه آن |
|
|
|
وارد شده نقد و بررسي مي کند. کوشش |
|
|
|
نويسنده بر آن است ثابت کند که الطاف و عنايات امام |
|
|
|
عصر به دليل غيبت ايشان، از ما |
|
|
|
دريغ نشده و اين ما هستيم که بايد شرايط و مقدمات |
|
|
|
دريافت آن را فراهم کنيم و هر قدر |
|
|
|
که ما ارتباط خود را با ايشان قوي تر کنيم، از |
|
|
|
الطاف وجودي حضرت بيشتر استفاده |
|
|
|
خواهيم کرد. |
|
|
|
بررسي آثار وجودي امام زمان در عصر غيبت است. |
|
|
|
نويسنده در ضمن مقدمه، بحثي در رابطه |
|
|
|
با ضرورت احتياج بشر در هر عصر به امام معصوم، |
|
|
|
ارائه مي دهد. به عقيده وي، قرآن |
|
|
|
بدون عترت کارايي لازم را ندارد و معصومان (ع) |
|
|
|
مفسران راستين مفاهيم قرآني هستند. |
|
|
|
در ادامه، اشکالاتي که بر غيبت امام و فلسفه آن |
|
|
|
وارد شده نقد و بررسي مي کند. کوشش |
|
|
|
نويسنده بر آن است ثابت کند که الطاف و عنايات امام |
|
|
|
عصر به دليل غيبت ايشان، از ما |
|
|
|
دريغ نشده و اين ما هستيم که بايد شرايط و مقدمات |
|
|
|
دريافت آن را فراهم کنيم و هر قدر |
|
|
|
که ما ارتباط خود را با ايشان قوي تر کنيم، از |
|
|
|
الطاف وجودي حضرت بيشتر استفاده |
|
|
|
خواهيم کرد. |
|