|
|
|
اشاره اي است به فلسفه غيبت امام زمان (عج) و |
|
|
|
چگونگي بهره وري از وجود ايشان در |
|
|
|
دوران غيبت. گوينده نخست مهدويت را اعتقاد مشترک |
|
|
|
همه اديان و فرقه هاي اسلامي و همه |
|
|
|
مکاتب بشري دانسته و بابيت و بهاييت را از فرقه هاي |
|
|
|
سياسي ساخته دست استعمار جهاني |
|
|
|
معرفي کرده و سخنان ابن خلدون و فريد وجدي و احمد |
|
|
|
امين را در مخالفت با روايات |
|
|
|
مربوط به امام زمان (عج) خارج از تخصص آنها دانسته |
|
|
|
است. سپس با بهره گيري از |
|
|
|
روايات، فلسفه غيبت امام زمان و امتحان و آزمايش |
|
|
|
مسلمانان توسط خداوند را از جمله |
|
|
|
اسرار غيبت ذکر کرده است. در ادامه، چگونگي استفاده |
|
|
|
از وجود امام زمان (عج) در |
|
|
|
دوران غيبت را بيان داشته و درباره اين سخن که نحوه |
|
|
|
بهره يابي از امام زمان همچون |
|
|
|
استفاده از خورشيد از پس ابرهاست توضيحاتي ارائه |
|
|
|
داده است. |
|
|
|
اشاره اي است به فلسفه غيبت امام زمان (عج) و |
|
|
|
چگونگي بهره وري از وجود ايشان در |
|
|
|
دوران غيبت. گوينده نخست مهدويت را اعتقاد مشترک |
|
|
|
همه اديان و فرقه هاي اسلامي و همه |
|
|
|
مکاتب بشري دانسته و بابيت و بهاييت را از فرقه هاي |
|
|
|
سياسي ساخته دست استعمار جهاني |
|
|
|
معرفي کرده و سخنان ابن خلدون و فريد وجدي و احمد |
|
|
|
امين را در مخالفت با روايات |
|
|
|
مربوط به امام زمان (عج) خارج از تخصص آنها دانسته |
|
|
|
است. سپس با بهره گيري از |
|
|
|
روايات، فلسفه غيبت امام زمان و امتحان و آزمايش |
|
|
|
مسلمانان توسط خداوند را از جمله |
|
|
|
اسرار غيبت ذکر کرده است. در ادامه، چگونگي استفاده |
|
|
|
از وجود امام زمان (عج) در |
|
|
|
دوران غيبت را بيان داشته و درباره اين سخن که نحوه |
|
|
|
بهره يابي از امام زمان همچون |
|
|
|
استفاده از خورشيد از پس ابرهاست توضيحاتي ارائه |
|
|
|
داده است. |
|