|
|
|
پژوهشي درباره انديشه مهدويت و آثار مثبت انتظار |
|
|
|
است. نويسنده اميد را يکي از |
|
|
|
نيازهاي اساسي و فطري بشر مي شمارد و معتقد است |
|
|
|
انسان بي اميد از حيات واقعي |
|
|
|
بي بهره است و مرده متحرکي بيش نيست. او بر اين |
|
|
|
اساس، اميد به رسيدن روزگاري سراسر |
|
|
|
نور و روشنايي را يکي از مهم ترين عوامل حل بسياري |
|
|
|
از مشکلات روحي و رواني دانسته و |
|
|
|
با الهام از کتاب و سنت، مباحث مربوط به مهدويت، به |
|
|
|
ويژه مسئله انتظار را مورد |
|
|
|
بررسي قرار داده است. نويسنده، انتظار را مقوله اي |
|
|
|
اعتقادي - اجتماعي مي داند و فرد |
|
|
|
منتظر را به خاطر خصيصه انتظار، فردي مسئول و متعهد |
|
|
|
ارزيابي مي کند. |
|
|
|
پژوهشي درباره انديشه مهدويت و آثار مثبت انتظار |
|
|
|
است. نويسنده اميد را يکي از |
|
|
|
نيازهاي اساسي و فطري بشر مي شمارد و معتقد است |
|
|
|
انسان بي اميد از حيات واقعي |
|
|
|
بي بهره است و مرده متحرکي بيش نيست. او بر اين |
|
|
|
اساس، اميد به رسيدن روزگاري سراسر |
|
|
|
نور و روشنايي را يکي از مهم ترين عوامل حل بسياري |
|
|
|
از مشکلات روحي و رواني دانسته و |
|
|
|
با الهام از کتاب و سنت، مباحث مربوط به مهدويت، به |
|
|
|
ويژه مسئله انتظار را مورد |
|
|
|
بررسي قرار داده است. نويسنده، انتظار را مقوله اي |
|
|
|
اعتقادي - اجتماعي مي داند و فرد |
|
|
|
منتظر را به خاطر خصيصه انتظار، فردي مسئول و متعهد |
|
|
|
ارزيابي مي کند. |
|