|
|
|
پژوهشي است در انتظار منجي جهاني. نويسنده با |
|
|
|
استناد به منابع روايي شيعه و سني و |
|
|
|
با بهره گيري از ديدگاه هاي جامعه شناسان، انتظار |
|
|
|
را برخاسته از عشق آدمي به |
|
|
|
پاکي ها و نيکي ها مي داند. وي معتقد است مسئله |
|
|
|
انتظار، ايده اي وارداتي در عقيده |
|
|
|
شيعه نيست؛ بلکه واقعيتي است در نهان آدمي، و |
|
|
|
کتاب هاي آسماني نيز آمدن منجي را |
|
|
|
نويد داده اند و در مجامع روايي اهل سنت نيز اين |
|
|
|
مسئله مطرح شده است. نويسنده |
|
|
|
همچنين به پي آمدهاي انتظار در آمادگي و آينده نگري |
|
|
|
افراد اشاره کرده و از نقش آن |
|
|
|
در تربيت نيروها براي زمينه سازي انقلاب بزرگ جهاني |
|
|
|
حضرت مهدي (عج) سخن گفته است. |
|
|
|
پژوهشي است در انتظار منجي جهاني. نويسنده با |
|
|
|
استناد به منابع روايي شيعه و سني و |
|
|
|
با بهره گيري از ديدگاه هاي جامعه شناسان، انتظار |
|
|
|
را برخاسته از عشق آدمي به |
|
|
|
پاکي ها و نيکي ها مي داند. وي معتقد است مسئله |
|
|
|
انتظار، ايده اي وارداتي در عقيده |
|
|
|
شيعه نيست؛ بلکه واقعيتي است در نهان آدمي، و |
|
|
|
کتاب هاي آسماني نيز آمدن منجي را |
|
|
|
نويد داده اند و در مجامع روايي اهل سنت نيز اين |
|
|
|
مسئله مطرح شده است. نويسنده |
|
|
|
همچنين به پي آمدهاي انتظار در آمادگي و آينده نگري |
|
|
|
افراد اشاره کرده و از نقش آن |
|
|
|
در تربيت نيروها براي زمينه سازي انقلاب بزرگ جهاني |
|
|
|
حضرت مهدي (عج) سخن گفته است. |
|