|
|
|
اين نوشته با هدف پاسخ گويي به شبهات برخي |
|
|
|
خاورشناسان درباره اصالت مهدويت نگارش |
|
|
|
يافته است. نويسنده انحراف فکري مستشرقان و |
|
|
|
خاورشناسان در اين زمينه را معلول اغراض |
|
|
|
استعماري و مدعيان دروغين مهدويت و بالاخره تشکيک |
|
|
|
در اصالت و سنديت احاديث منسوب به |
|
|
|
پيامبر (ص) در اين خصوص مي داند. وي همچنين پاره اي |
|
|
|
از انديشه هاي افرادي مانند |
|
|
|
احمد کسروي و احمد امين و سعد محمد حسن و امثال |
|
|
|
آنان را نيز نقد و خرده گيري هاي |
|
|
|
آنان بر مسئله مهدويت را رد کرده است. |
|
|
|
اين نوشته با هدف پاسخ گويي به شبهات برخي |
|
|
|
خاورشناسان درباره اصالت مهدويت نگارش |
|
|
|
يافته است. نويسنده انحراف فکري مستشرقان و |
|
|
|
خاورشناسان در اين زمينه را معلول اغراض |
|
|
|
استعماري و مدعيان دروغين مهدويت و بالاخره تشکيک |
|
|
|
در اصالت و سنديت احاديث منسوب به |
|
|
|
پيامبر (ص) در اين خصوص مي داند. وي همچنين پاره اي |
|
|
|
از انديشه هاي افرادي مانند |
|
|
|
احمد کسروي و احمد امين و سعد محمد حسن و امثال |
|
|
|
آنان را نيز نقد و خرده گيري هاي |
|
|
|
آنان بر مسئله مهدويت را رد کرده است. |
|