|
|
|
نويسندگان در آغاز، براي اثبات امکان طول عمر |
|
|
|
انسان، به بررسي ديدگاه هاي قرآن و |
|
|
|
روايات، تاريخ و علم زيست شناسي در اين زمينه |
|
|
|
مي پردازند. بر اساس ادعاي آنان، |
|
|
|
مطابق علم زيست شناسي، از جنبه نظري، هيچ دليلي |
|
|
|
براي نفي امکان طول عمر انسان وجود |
|
|
|
ندارد؛ علاوه بر اين که نمونه هايي از عمرهاي |
|
|
|
طولاني که در طول تاريخ حيات بشر به |
|
|
|
وقوع پيوسته، مؤيد اين معنا است. در نهايت گفته |
|
|
|
مي شود که حتي اگر از نظر علمي، |
|
|
|
مسئله طول عمر ناممکن جلوه کند، اين پديده را |
|
|
|
مي توان معجزه اي به حساب آورد که با |
|
|
|
از کار انداختن قانون طبيعي، زمينه را براي پاسداري |
|
|
|
امام مهدي از دين آماده کند. |
|
|
|
نويسندگان در آغاز، براي اثبات امکان طول عمر |
|
|
|
انسان، به بررسي ديدگاه هاي قرآن و |
|
|
|
روايات، تاريخ و علم زيست شناسي در اين زمينه |
|
|
|
مي پردازند. بر اساس ادعاي آنان، |
|
|
|
مطابق علم زيست شناسي، از جنبه نظري، هيچ دليلي |
|
|
|
براي نفي امکان طول عمر انسان وجود |
|
|
|
ندارد؛ علاوه بر اين که نمونه هايي از عمرهاي |
|
|
|
طولاني که در طول تاريخ حيات بشر به |
|
|
|
وقوع پيوسته، مؤيد اين معنا است. در نهايت گفته |
|
|
|
مي شود که حتي اگر از نظر علمي، |
|
|
|
مسئله طول عمر ناممکن جلوه کند، اين پديده را |
|
|
|
مي توان معجزه اي به حساب آورد که با |
|
|
|
از کار انداختن قانون طبيعي، زمينه را براي پاسداري |
|
|
|
امام مهدي از دين آماده کند. |
|