|
|
|
اثري است درباره غيبت امام عصر (عج)، ادعا کنندگان |
|
|
|
مهدويت، مسئوليت هاي شيعه در عصر |
|
|
|
غيبت و سفارت و وکالت از جانب امام، که به صورت |
|
|
|
تحليلي سامان يافته است. مؤلف، |
|
|
|
انگيزه نگارش را پاسخ گويي به شبهات و رد نظرات يکي |
|
|
|
از بحريني ها ذکر کرده که با |
|
|
|
ادعاهاي کذب درباره امام عصر به افساد و جنجال در |
|
|
|
آن جا پرداخته بود. وي نخست فلسفه |
|
|
|
غيبت و ادله اثبات غيبت را ذکر کرده، سپس به شبهات |
|
|
|
مخالفين درباره طول عمر امام |
|
|
|
پاسخ داده است. از نظر وي، غيبت امام به معني |
|
|
|
اختفاي تام وي و انقطاع وي از حيات |
|
|
|
نيست. در ادامه (52 وظيفه) را از مسئوليت هاي شيعه |
|
|
|
در زمان غيبت ذکر کرده است. در |
|
|
|
بخش دوم، معناي سفارت و وکيل بودن از جانب امام را |
|
|
|
مطرح کرده و مباحثي مفصل و |
|
|
|
تحليلي درباره ياران امام (ع)، علائم ظهور، دشمنان |
|
|
|
امام، مدعيان مهدويت و فرقه هاي |
|
|
|
منحرف از مهدويت مانند کشفيه، بابيه، صبح ازلي، |
|
|
|
بهاييه، قاديانيه و احمديه و رد |
|
|
|
ديدگاه هاي آنان ارائه کرده است. |
|
|
|
اثري است درباره غيبت امام عصر (عج)، ادعا کنندگان |
|
|
|
مهدويت، مسئوليت هاي شيعه در عصر |
|
|
|
غيبت و سفارت و وکالت از جانب امام، که به صورت |
|
|
|
تحليلي سامان يافته است. مؤلف، |
|
|
|
انگيزه نگارش را پاسخ گويي به شبهات و رد نظرات يکي |
|
|
|
از بحريني ها ذکر کرده که با |
|
|
|
ادعاهاي کذب درباره امام عصر به افساد و جنجال در |
|
|
|
آن جا پرداخته بود. وي نخست فلسفه |
|
|
|
غيبت و ادله اثبات غيبت را ذکر کرده، سپس به شبهات |
|
|
|
مخالفين درباره طول عمر امام |
|
|
|
پاسخ داده است. از نظر وي، غيبت امام به معني |
|
|
|
اختفاي تام وي و انقطاع وي از حيات |
|
|
|
نيست. در ادامه (52 وظيفه) را از مسئوليت هاي شيعه |
|
|
|
در زمان غيبت ذکر کرده است. در |
|
|
|
بخش دوم، معناي سفارت و وکيل بودن از جانب امام را |
|
|
|
مطرح کرده و مباحثي مفصل و |
|
|
|
تحليلي درباره ياران امام (ع)، علائم ظهور، دشمنان |
|
|
|
امام، مدعيان مهدويت و فرقه هاي |
|
|
|
منحرف از مهدويت مانند کشفيه، بابيه، صبح ازلي، |
|
|
|
بهاييه، قاديانيه و احمديه و رد |
|
|
|
ديدگاه هاي آنان ارائه کرده است. |
|