|
|
|
به شيوه ارتباط شيعه با امام زمان (عج) در عصر غيبت |
|
|
|
صغرا مي پردازد. نويسنده با |
|
|
|
بهره گيري از منابع روايي شيعه، به نهاد وکالت در |
|
|
|
عصر ائمه (ع) و نواب اربعه در عصر |
|
|
|
غيبت صغرا پرداخته و فعاليت آنان را در سازماندهي و |
|
|
|
هدايت شيعيان و مقابله با |
|
|
|
افرادي که به دروغ ادعاي نيابت و سفارت داشته اند |
|
|
|
بيان نموده است. وي گرفتن وجوهات |
|
|
|
و هدايا و پاسخ گويي به پرسش هاي مردم را از ديگر |
|
|
|
فعاليت هاي نايبان امام زمان ذکر |
|
|
|
مي کند و مدعي است قلمرو فعاليت آنان، جهان اسلام |
|
|
|
در آن دوران بوده است. |
|
|
|
به شيوه ارتباط شيعه با امام زمان (عج) در عصر غيبت |
|
|
|
صغرا مي پردازد. نويسنده با |
|
|
|
بهره گيري از منابع روايي شيعه، به نهاد وکالت در |
|
|
|
عصر ائمه (ع) و نواب اربعه در عصر |
|
|
|
غيبت صغرا پرداخته و فعاليت آنان را در سازماندهي و |
|
|
|
هدايت شيعيان و مقابله با |
|
|
|
افرادي که به دروغ ادعاي نيابت و سفارت داشته اند |
|
|
|
بيان نموده است. وي گرفتن وجوهات |
|
|
|
و هدايا و پاسخ گويي به پرسش هاي مردم را از ديگر |
|
|
|
فعاليت هاي نايبان امام زمان ذکر |
|
|
|
مي کند و مدعي است قلمرو فعاليت آنان، جهان اسلام |
|
|
|
در آن دوران بوده است. |
|