|
|
|
تحليل و بررسي آرا و نظرات 2 تن از شيعيان روشن فکر |
|
|
|
است در زمينه عقيده مهدويت |
|
|
|
همراه با نقد و تصحيح آن ها. اين اثر براي آشنايي |
|
|
|
محققين با عقايد دکتر جاسم حسين و |
|
|
|
دکتر عبدالعزيز عبدالحسين ساشادينا، و نکات ضعف |
|
|
|
اعتقادات آنها درباره مهدويت ترجمه |
|
|
|
و تهيه شده است. مترجم آراي ساشادينا را در واقع |
|
|
|
حرف جديدي نمي داند و آن را همان |
|
|
|
گفته هاي واقفيه در زمان غيبت امام عصر مي داند که |
|
|
|
سعي کرده با استفاده از کتاب فرق |
|
|
|
الشيعة نوبختي که از متون قديمي شيعي است، نظرات |
|
|
|
خود را تأييد کند. به گفته مترجم، |
|
|
|
آن 2 محقق، بيشتر در زمينه 2 مقوله القائم (عنصر |
|
|
|
قيام در قضيه مهدويت) و المنتظر |
|
|
|
(عنصر انتظار ظهور امام) و برخي مسائل ديگر حرف و |
|
|
|
حديث دارند و به ناروا از نظرات |
|
|
|
نوبختي به نفع خود سود جسته اند. به گفته مترجم، |
|
|
|
نظرات نوبختي آخرين حرف و |
|
|
|
دقيق ترين سخن شيعيان در زمينه مهدويت نيست. مترجم |
|
|
|
در پاورقي و مقدمه مفصل کتاب به |
|
|
|
نقد سخنان و نظرات آن 2 محقق پرداخته است. |
|
|
|
تحليل و بررسي آرا و نظرات 2 تن از شيعيان روشن فکر |
|
|
|
است در زمينه عقيده مهدويت |
|
|
|
همراه با نقد و تصحيح آن ها. اين اثر براي آشنايي |
|
|
|
محققين با عقايد دکتر جاسم حسين و |
|
|
|
دکتر عبدالعزيز عبدالحسين ساشادينا، و نکات ضعف |
|
|
|
اعتقادات آنها درباره مهدويت ترجمه |
|
|
|
و تهيه شده است. مترجم آراي ساشادينا را در واقع |
|
|
|
حرف جديدي نمي داند و آن را همان |
|
|
|
گفته هاي واقفيه در زمان غيبت امام عصر مي داند که |
|
|
|
سعي کرده با استفاده از کتاب فرق |
|
|
|
الشيعة نوبختي که از متون قديمي شيعي است، نظرات |
|
|
|
خود را تأييد کند. به گفته مترجم، |
|
|
|
آن 2 محقق، بيشتر در زمينه 2 مقوله القائم (عنصر |
|
|
|
قيام در قضيه مهدويت) و المنتظر |
|
|
|
(عنصر انتظار ظهور امام) و برخي مسائل ديگر حرف و |
|
|
|
حديث دارند و به ناروا از نظرات |
|
|
|
نوبختي به نفع خود سود جسته اند. به گفته مترجم، |
|
|
|
نظرات نوبختي آخرين حرف و |
|
|
|
دقيق ترين سخن شيعيان در زمينه مهدويت نيست. مترجم |
|
|
|
در پاورقي و مقدمه مفصل کتاب به |
|
|
|
نقد سخنان و نظرات آن 2 محقق پرداخته است. |
|