|
|
|
تبيين عصر غيبت و مقدمات ظهور امام زمان (عج) است. |
|
|
|
نويسنده با بهره گيري از آيات |
|
|
|
قرآن و روايات اهل بيت (ع) معتقد است که قرآن کريم |
|
|
|
آينده بشر را بر اساس سنت هاي |
|
|
|
تاريخي ترسيم کرده است و پيامبر اسلام (ص) و ائمه |
|
|
|
معصومين (ع) با طرح رهبري حق و |
|
|
|
عدل، توجه مردم را به آخرين امام و غيبت و ظهور وي |
|
|
|
جلب کرده اند. وي معتقد است |
|
|
|
معصومين از فتنه هاي آخر الزمان و تحير و سرگرداني |
|
|
|
مردم و علائم و نشانه هاي وي سخن |
|
|
|
گفته اند تا زمينه اي مناسب براي انتقال به دوران |
|
|
|
غيبت طولاني امام مهدي در اذهان |
|
|
|
شيعه فراهم گردد و ضايعات غيبت به حداقل ممکن کاهش |
|
|
|
يابد. وي در پايان نتيجه مي گيرد |
|
|
|
که عصر غيبت امام، در روند حکومت الهي امري اجتناب |
|
|
|
ناپذير بود. |
|
|
|
تبيين عصر غيبت و مقدمات ظهور امام زمان (عج) است. |
|
|
|
نويسنده با بهره گيري از آيات |
|
|
|
قرآن و روايات اهل بيت (ع) معتقد است که قرآن کريم |
|
|
|
آينده بشر را بر اساس سنت هاي |
|
|
|
تاريخي ترسيم کرده است و پيامبر اسلام (ص) و ائمه |
|
|
|
معصومين (ع) با طرح رهبري حق و |
|
|
|
عدل، توجه مردم را به آخرين امام و غيبت و ظهور وي |
|
|
|
جلب کرده اند. وي معتقد است |
|
|
|
معصومين از فتنه هاي آخر الزمان و تحير و سرگرداني |
|
|
|
مردم و علائم و نشانه هاي وي سخن |
|
|
|
گفته اند تا زمينه اي مناسب براي انتقال به دوران |
|
|
|
غيبت طولاني امام مهدي در اذهان |
|
|
|
شيعه فراهم گردد و ضايعات غيبت به حداقل ممکن کاهش |
|
|
|
يابد. وي در پايان نتيجه مي گيرد |
|
|
|
که عصر غيبت امام، در روند حکومت الهي امري اجتناب |
|
|
|
ناپذير بود. |
|