|
|
|
پژوهشي است مستند در شناسايي مدعيان دروغين ارتباط |
|
|
|
با مهدي (ع) و احکام آنها و نقد |
|
|
|
و بررسي نظرات آنان. به گفته مؤلف، در هر زماني |
|
|
|
افرادي پيدا مي شوند که با توسل به |
|
|
|
شعبده و سحر و يا با استناد به خواب و غيره ادعاي |
|
|
|
سفارت و ارتباط با امام عصر (ع) |
|
|
|
مي کنند و بدين وسيله عوام شيعه را به هيجان |
|
|
|
انداخته، به انحراف مي کشانند. وي پس |
|
|
|
از بيان فرق بين سحر و کرامت و معجزه، در فصلي |
|
|
|
طولاني، معناي نيابت امام، انقطاع |
|
|
|
نيابت خاصه در نزد شيعه، عدم حجيت خواب، نيابت |
|
|
|
عمومي فقها، مدعيان دروغين سفارت و |
|
|
|
نيابت و معناي ابدال و اوتاد را توضيح داده و نظر |
|
|
|
شيعه را در اين باره بيان کرده |
|
|
|
است. در 2 فصل بعدي، اجمالي از تاريخ بهاييت و |
|
|
|
بابيت در ايران و نيز فرقه هاي |
|
|
|
انحرافي شيعه در رابطه با مهدويت از ابتدا تا کنون |
|
|
|
تشريح شده است. در پايان نيز به |
|
|
|
علائم ظهور امام عصر (ع) پرداخته شده است. |
|
|
|
پژوهشي است مستند در شناسايي مدعيان دروغين ارتباط |
|
|
|
با مهدي (ع) و احکام آنها و نقد |
|
|
|
و بررسي نظرات آنان. به گفته مؤلف، در هر زماني |
|
|
|
افرادي پيدا مي شوند که با توسل به |
|
|
|
شعبده و سحر و يا با استناد به خواب و غيره ادعاي |
|
|
|
سفارت و ارتباط با امام عصر (ع) |
|
|
|
مي کنند و بدين وسيله عوام شيعه را به هيجان |
|
|
|
انداخته، به انحراف مي کشانند. وي پس |
|
|
|
از بيان فرق بين سحر و کرامت و معجزه، در فصلي |
|
|
|
طولاني، معناي نيابت امام، انقطاع |
|
|
|
نيابت خاصه در نزد شيعه، عدم حجيت خواب، نيابت |
|
|
|
عمومي فقها، مدعيان دروغين سفارت و |
|
|
|
نيابت و معناي ابدال و اوتاد را توضيح داده و نظر |
|
|
|
شيعه را در اين باره بيان کرده |
|
|
|
است. در 2 فصل بعدي، اجمالي از تاريخ بهاييت و |
|
|
|
بابيت در ايران و نيز فرقه هاي |
|
|
|
انحرافي شيعه در رابطه با مهدويت از ابتدا تا کنون |
|
|
|
تشريح شده است. در پايان نيز به |
|
|
|
علائم ظهور امام عصر (ع) پرداخته شده است. |
|