|
|
|
شرحي است از زندگاني امام مهدي (عج) از ولادت تا |
|
|
|
وفات. نويسنده مي کوشد تا زندگي |
|
|
|
امام مهدي را در قالب يک انسان فوق العاده اما عادي |
|
|
|
بررسي کند؛ به همين علت مطلقا |
|
|
|
متعرض معجزات و کرامات ايشان نشده است. در عين حال |
|
|
|
او معتقد است چون ما به وجود |
|
|
|
خداوند ايمان داريم و سلطنت مطلقه او را بر طبيعت و |
|
|
|
نواميس طبيعي پذيرفته ايم، به |
|
|
|
آساني مي توانيم وجود و بقاي او را در مدتي طولاني |
|
|
|
قبول کنيم. وي مي افزايد: تصديق |
|
|
|
به وجود امام مهدي (عج) هيچ منافاتي با عقل و علم |
|
|
|
ندارد و وقتي دنياي پيش رفته غرب |
|
|
|
زندگاني مسيح پس از مرگ را باور دارد، زندگاني |
|
|
|
طولاني امام زمان نيز به طريق اولي |
|
|
|
امري قابل قبول است. |
|
|
|
شرحي است از زندگاني امام مهدي (عج) از ولادت تا |
|
|
|
وفات. نويسنده مي کوشد تا زندگي |
|
|
|
امام مهدي را در قالب يک انسان فوق العاده اما عادي |
|
|
|
بررسي کند؛ به همين علت مطلقا |
|
|
|
متعرض معجزات و کرامات ايشان نشده است. در عين حال |
|
|
|
او معتقد است چون ما به وجود |
|
|
|
خداوند ايمان داريم و سلطنت مطلقه او را بر طبيعت و |
|
|
|
نواميس طبيعي پذيرفته ايم، به |
|
|
|
آساني مي توانيم وجود و بقاي او را در مدتي طولاني |
|
|
|
قبول کنيم. وي مي افزايد: تصديق |
|
|
|
به وجود امام مهدي (عج) هيچ منافاتي با عقل و علم |
|
|
|
ندارد و وقتي دنياي پيش رفته غرب |
|
|
|
زندگاني مسيح پس از مرگ را باور دارد، زندگاني |
|
|
|
طولاني امام زمان نيز به طريق اولي |
|
|
|
امري قابل قبول است. |
|