|
|
|
نويسنده با بهره گيري از منابع روايي و تاريخي دست |
|
|
|
اول، به اثبات غيبت امام |
|
|
|
مهدي(عج) از نظر علم و فلسفه مي پردازد و به |
|
|
|
پرسش هايي که يکي از دوستان وي درباره |
|
|
|
حضرت مهدي مطرح کرده پاسخ مي دهد. موضوعات اين |
|
|
|
پرسش ها عبارت است از: اعتقاد فرق |
|
|
|
اسلامي غير شيعه به اين که امام حسن عسکري (ع) اصلا |
|
|
|
فرزند پسر نداشته است؛ تکذيب |
|
|
|
جعفر بن علي، برادر امام حسن عسکري، بر پسر داشتن |
|
|
|
امام يازدهم؛ عدم ذکر نام امام |
|
|
|
مهدي در وصيت نامه امام حسن عسکري به مادرش؛ عدم |
|
|
|
امکان طولاني بودن عمر انسان به |
|
|
|
اندازه عمر امام مهدي؛ ادعاي بعضي از فرق اسلامي |
|
|
|
غير از شيعه مبني بر زنده بودن |
|
|
|
پيشوايانشان نظير فرقه ممطوره، کيسانيه، ناروسيه و |
|
|
|
اسماعيليه (مترجم تمام اين فرق |
|
|
|
اسلامي را شرح مي دهد). |
|
|
|
نويسنده با بهره گيري از منابع روايي و تاريخي دست |
|
|
|
اول، به اثبات غيبت امام |
|
|
|
مهدي(عج) از نظر علم و فلسفه مي پردازد و به |
|
|
|
پرسش هايي که يکي از دوستان وي درباره |
|
|
|
حضرت مهدي مطرح کرده پاسخ مي دهد. موضوعات اين |
|
|
|
پرسش ها عبارت است از: اعتقاد فرق |
|
|
|
اسلامي غير شيعه به اين که امام حسن عسکري (ع) اصلا |
|
|
|
فرزند پسر نداشته است؛ تکذيب |
|
|
|
جعفر بن علي، برادر امام حسن عسکري، بر پسر داشتن |
|
|
|
امام يازدهم؛ عدم ذکر نام امام |
|
|
|
مهدي در وصيت نامه امام حسن عسکري به مادرش؛ عدم |
|
|
|
امکان طولاني بودن عمر انسان به |
|
|
|
اندازه عمر امام مهدي؛ ادعاي بعضي از فرق اسلامي |
|
|
|
غير از شيعه مبني بر زنده بودن |
|
|
|
پيشوايانشان نظير فرقه ممطوره، کيسانيه، ناروسيه و |
|
|
|
اسماعيليه (مترجم تمام اين فرق |
|
|
|
اسلامي را شرح مي دهد). |
|