|
|
|
شامل دو رساله مفصل درباره رسالت اسلامي در عصر |
|
|
|
غيبت و بررسي مفهوم انتظار است. در |
|
|
|
رساله نخست، مؤلف رسالت منتظر واقعي را خودسازي، |
|
|
|
امر به معروف و نهي از منکر، |
|
|
|
موضع گيري در برابر انحرافات و پايداري و تلاش در |
|
|
|
پيش برد عقايد خود مي داند. در |
|
|
|
دومين رساله، مؤلف نيز سيماي يک منتظر واقعي را |
|
|
|
جوششي در درون و اميد به آينده اي |
|
|
|
نزديک و آمادگي و پايداري در اين راه ذکر کرده است |
|
|
|
و با اشاره به وقايع و حکاياتي، |
|
|
|
از حالت هاي منتظران امام زمان (عج) سخن گفته است |
|
|
|
که چگونه اسب خود را زين نموده، |
|
|
|
شمشير بر کمر بسته، فرياد انتظار سر مي دهند. |
|
|
|
شامل دو رساله مفصل درباره رسالت اسلامي در عصر |
|
|
|
غيبت و بررسي مفهوم انتظار است. در |
|
|
|
رساله نخست، مؤلف رسالت منتظر واقعي را خودسازي، |
|
|
|
امر به معروف و نهي از منکر، |
|
|
|
موضع گيري در برابر انحرافات و پايداري و تلاش در |
|
|
|
پيش برد عقايد خود مي داند. در |
|
|
|
دومين رساله، مؤلف نيز سيماي يک منتظر واقعي را |
|
|
|
جوششي در درون و اميد به آينده اي |
|
|
|
نزديک و آمادگي و پايداري در اين راه ذکر کرده است |
|
|
|
و با اشاره به وقايع و حکاياتي، |
|
|
|
از حالت هاي منتظران امام زمان (عج) سخن گفته است |
|
|
|
که چگونه اسب خود را زين نموده، |
|
|
|
شمشير بر کمر بسته، فرياد انتظار سر مي دهند. |
|