|
|
|
به مسئوليت علما در عصر غيبت پرداخته است. نويسنده |
|
|
|
با استناد به آيه 44 سوره مائده |
|
|
|
که شريعت الهي به عنوان قانون بايد بر بشر حاکميت |
|
|
|
داشته باشد و علما از جمله افرادي |
|
|
|
هستند که وظيفه نگه داري و ابلاغ دين را به عهده |
|
|
|
دارند، به نقش علماي شيعه از |
|
|
|
گذشته هاي دور تا عصر حاضر و پيدايش حکومت اسلامي |
|
|
|
به دست امام خميني پرداخته و |
|
|
|
معتقد است که مسئوليت علما در عصر غيبت، ابلاغ |
|
|
|
اسلام با شجاعت و نهراسيدن از دشمن |
|
|
|
است؛ همان شيوه اي که امام خميني در برابر قدرت هاي |
|
|
|
استعماري و ابرقدرت ها اتخاذ |
|
|
|
کرد. |
|
|
|
به مسئوليت علما در عصر غيبت پرداخته است. نويسنده |
|
|
|
با استناد به آيه 44 سوره مائده |
|
|
|
که شريعت الهي به عنوان قانون بايد بر بشر حاکميت |
|
|
|
داشته باشد و علما از جمله افرادي |
|
|
|
هستند که وظيفه نگه داري و ابلاغ دين را به عهده |
|
|
|
دارند، به نقش علماي شيعه از |
|
|
|
گذشته هاي دور تا عصر حاضر و پيدايش حکومت اسلامي |
|
|
|
به دست امام خميني پرداخته و |
|
|
|
معتقد است که مسئوليت علما در عصر غيبت، ابلاغ |
|
|
|
اسلام با شجاعت و نهراسيدن از دشمن |
|
|
|
است؛ همان شيوه اي که امام خميني در برابر قدرت هاي |
|
|
|
استعماري و ابرقدرت ها اتخاذ |
|
|
|
کرد. |
|