|
|
|
تحليلي است از مطالب مربوط به انديشه مهدويت و |
|
|
|
اثبات وجود حضرت مهدي (عج). نويسنده |
|
|
|
نخست انديشه مهدويت در ميان مذاهب اسلامي و اديان |
|
|
|
ديگر را بررسي مي کند و آن را |
|
|
|
امري اتفاقي و اجماعي مي داند. به نظر وي، |
|
|
|
بوداييان، مسيحيان و يهوديان نيز به مصلح |
|
|
|
موعود اعتقاد دارند. وي سپس با استناد به مطالب و |
|
|
|
داستان هاي اناجيل، مسئله امکان |
|
|
|
طول عمر را بررسي و اثبات مي کند. موضوع غيبت امام |
|
|
|
مهدي و چگونگي ظهور نيز بخش ديگر |
|
|
|
مقاله است. وي معتقد است مدعيان رؤيت را بايد تکذيب |
|
|
|
کرد. امکان رؤيت دفعي با حضرت |
|
|
|
مهدي (عج) حتي از سوي افراد نالايق وجود دارد که |
|
|
|
رؤيت نيز بر مبناي عبادت و توسل |
|
|
|
حاصل نمي شود، بلکه از مقدرات الهي است. |
|
|
|
تحليلي است از مطالب مربوط به انديشه مهدويت و |
|
|
|
اثبات وجود حضرت مهدي (عج). نويسنده |
|
|
|
نخست انديشه مهدويت در ميان مذاهب اسلامي و اديان |
|
|
|
ديگر را بررسي مي کند و آن را |
|
|
|
امري اتفاقي و اجماعي مي داند. به نظر وي، |
|
|
|
بوداييان، مسيحيان و يهوديان نيز به مصلح |
|
|
|
موعود اعتقاد دارند. وي سپس با استناد به مطالب و |
|
|
|
داستان هاي اناجيل، مسئله امکان |
|
|
|
طول عمر را بررسي و اثبات مي کند. موضوع غيبت امام |
|
|
|
مهدي و چگونگي ظهور نيز بخش ديگر |
|
|
|
مقاله است. وي معتقد است مدعيان رؤيت را بايد تکذيب |
|
|
|
کرد. امکان رؤيت دفعي با حضرت |
|
|
|
مهدي (عج) حتي از سوي افراد نالايق وجود دارد که |
|
|
|
رؤيت نيز بر مبناي عبادت و توسل |
|
|
|
حاصل نمي شود، بلکه از مقدرات الهي است. |
|