|
|
|
مجموعه اي روايي - استدلالي در اثبات رجعت و بازگشت |
|
|
|
امامان شيعه پس از قيام مهدي |
|
|
|
موعود و نقد آرا و نظرات مخالفين است. مؤلف اين اثر |
|
|
|
را در پاسخ به منکران رجعت از |
|
|
|
اهل سنت نگاشته است. کتاب به خاطر تخصص مؤلف که |
|
|
|
محدث بوده، شاکله روايي و حديثي |
|
|
|
دارد، ولي در لابه لاي فصل ها و باب ها، مطالب |
|
|
|
استدلالي که با عنوان اقول آغاز شده، |
|
|
|
از جانب مؤلف اضافه شده است. در باب اول به ارائه |
|
|
|
12 مقدمه در کليات و اصول بحث در |
|
|
|
باب دوم به استدلال بر صحت، امکان وقوع رجعت با |
|
|
|
استفاده از آيات، روايات فريقين، |
|
|
|
اجماع شيعيان و تاريخ اقوام پيشين پرداخته شده است. |
|
|
|
باب هاي سوم تا دهم، به نقل |
|
|
|
آيات و احاديث مختلف درباره رجعت و مباحث پيرامون |
|
|
|
آن اختصاص يافته است. باب يازدهم |
|
|
|
به بحث درباره دولت مهدي (ع) و باب دوازدهم به |
|
|
|
شبهات منکرين رجعت و پاسخ آنها |
|
|
|
اختصاص دارد. |
|
|
|
مجموعه اي روايي - استدلالي در اثبات رجعت و بازگشت |
|
|
|
امامان شيعه پس از قيام مهدي |
|
|
|
موعود و نقد آرا و نظرات مخالفين است. مؤلف اين اثر |
|
|
|
را در پاسخ به منکران رجعت از |
|
|
|
اهل سنت نگاشته است. کتاب به خاطر تخصص مؤلف که |
|
|
|
محدث بوده، شاکله روايي و حديثي |
|
|
|
دارد، ولي در لابه لاي فصل ها و باب ها، مطالب |
|
|
|
استدلالي که با عنوان اقول آغاز شده، |
|
|
|
از جانب مؤلف اضافه شده است. در باب اول به ارائه |
|
|
|
12 مقدمه در کليات و اصول بحث در |
|
|
|
باب دوم به استدلال بر صحت، امکان وقوع رجعت با |
|
|
|
استفاده از آيات، روايات فريقين، |
|
|
|
اجماع شيعيان و تاريخ اقوام پيشين پرداخته شده است. |
|
|
|
باب هاي سوم تا دهم، به نقل |
|
|
|
آيات و احاديث مختلف درباره رجعت و مباحث پيرامون |
|
|
|
آن اختصاص يافته است. باب يازدهم |
|
|
|
به بحث درباره دولت مهدي (ع) و باب دوازدهم به |
|
|
|
شبهات منکرين رجعت و پاسخ آنها |
|
|
|
اختصاص دارد. |
|