|
|
|
مجموعه اي از اظهارات و ديدگاه هاي امام خميني |
|
|
|
درباره امام مهدي (عج) است. نويسنده |
|
|
|
اين سخنان را از صحيفه نور استخراج و آن را در 13 |
|
|
|
عنوان زير تدوين نموده است: بقيت |
|
|
|
الله انسان کامل؛ عرضه اعمال براي امام زمان؛ کسب |
|
|
|
رضايت حضرت بقيت الله؛ انتظار |
|
|
|
يعني مقابله با ظلم؛ برداشت هاي انحرافي از انتظار؛ |
|
|
|
لزوم حکومت اسلامي در دوران |
|
|
|
غيبت کبرا؛ انقلاب اسلامي مقدمه نهضت جهاني حضرت |
|
|
|
ولي عصر؛ مهيا شدن براي ظهور؛ |
|
|
|
اصلاحات مصلح موعود؛ جامعه پس از ظهور؛ مفهوم واقعي |
|
|
|
عدالت؛ فقها حجت امام بر مردم و |
|
|
|
دعا. اين مطالب که بيشتر به صورت سخنراني و پيام |
|
|
|
بيان شده است، با هدف دفاع از |
|
|
|
عملکرد جمهوري اسلامي و مشي و منش سياسي مسئولان آن |
|
|
|
طرح گرديده است؛ به عنوان مثال |
|
|
|
امام خميني در دفاع از برخي ناهنجاري هاي موجود در |
|
|
|
نظام جمهوري اسلامي، حتي امام |
|
|
|
زمان (ع) را نيز، در اجراي عدالت کليه در جهان |
|
|
|
ناموفق دانسته و شهادت ايشان به دست |
|
|
|
گروهي از مخالفان را دليل بر اين ادعا شمرده است. |
|
|
|
وي در پاسخ به صاحبان ديدگاهي که |
|
|
|
معتقد بودند هر نوع قيامي قبل از قيام قائم بدعت و |
|
|
|
ناموفق است، آن را نوعي برداشت |
|
|
|
انحرافي از انتظار تلقي مي کند و قيام او براي |
|
|
|
تأسيس جمهوري اسلامي را مصداق آن |
|
|
|
نمي داند. |
|
|
|
مجموعه اي از اظهارات و ديدگاه هاي امام خميني |
|
|
|
درباره امام مهدي (عج) است. نويسنده |
|
|
|
اين سخنان را از صحيفه نور استخراج و آن را در 13 |
|
|
|
عنوان زير تدوين نموده است: بقيت |
|
|
|
الله انسان کامل؛ عرضه اعمال براي امام زمان؛ کسب |
|
|
|
رضايت حضرت بقيت الله؛ انتظار |
|
|
|
يعني مقابله با ظلم؛ برداشت هاي انحرافي از انتظار؛ |
|
|
|
لزوم حکومت اسلامي در دوران |
|
|
|
غيبت کبرا؛ انقلاب اسلامي مقدمه نهضت جهاني حضرت |
|
|
|
ولي عصر؛ مهيا شدن براي ظهور؛ |
|
|
|
اصلاحات مصلح موعود؛ جامعه پس از ظهور؛ مفهوم واقعي |
|
|
|
عدالت؛ فقها حجت امام بر مردم و |
|
|
|
دعا. اين مطالب که بيشتر به صورت سخنراني و پيام |
|
|
|
بيان شده است، با هدف دفاع از |
|
|
|
عملکرد جمهوري اسلامي و مشي و منش سياسي مسئولان آن |
|
|
|
طرح گرديده است؛ به عنوان مثال |
|
|
|
امام خميني در دفاع از برخي ناهنجاري هاي موجود در |
|
|
|
نظام جمهوري اسلامي، حتي امام |
|
|
|
زمان (ع) را نيز، در اجراي عدالت کليه در جهان |
|
|
|
ناموفق دانسته و شهادت ايشان به دست |
|
|
|
گروهي از مخالفان را دليل بر اين ادعا شمرده است. |
|
|
|
وي در پاسخ به صاحبان ديدگاهي که |
|
|
|
معتقد بودند هر نوع قيامي قبل از قيام قائم بدعت و |
|
|
|
ناموفق است، آن را نوعي برداشت |
|
|
|
انحرافي از انتظار تلقي مي کند و قيام او براي |
|
|
|
تأسيس جمهوري اسلامي را مصداق آن |
|
|
|
نمي داند. |
|