|
|
|
گوينده، شرق و غرب جهان را وطن و خانه مهدي (عج) |
|
|
|
مي داند که هيچ چيزي مانع راه او |
|
|
|
نخواهد شد. وي پس از اشاره به شرقي بودن پدر امام |
|
|
|
مهدي و غربي بودن مادر ايشان، |
|
|
|
مخاطبان امام را شرقيان و غربيان مي داند. سپس به |
|
|
|
شاخص هاي انساني جامعه مهدوي |
|
|
|
اشاره مي کند که در آن روابط انساني بر اساس |
|
|
|
مناسبات و معيارهاي انساني شکل |
|
|
|
مي گيرد. وي با نقل روايات متعدد به اين نتيجه |
|
|
|
مي رسد که در نظام مهدوي، فاصله هاي |
|
|
|
طبقاتي و حقوقي، از بين خواهد رفت و به انقلاب |
|
|
|
امنيتي، عمراني، فرهنگي، عقلي و... |
|
|
|
در عصر ظهور اشاره مي کند و آن گاه در باب ياران |
|
|
|
امام مهدي و ابزار و تسليحات و فن |
|
|
|
آوري ارتباطي، تبليغاتي و... آنان سخن مي گويد و |
|
|
|
روش حکومت ايشان را با استفاده از |
|
|
|
روايات تبيين مي کند. |
|
|
|
گوينده، شرق و غرب جهان را وطن و خانه مهدي (عج) |
|
|
|
مي داند که هيچ چيزي مانع راه او |
|
|
|
نخواهد شد. وي پس از اشاره به شرقي بودن پدر امام |
|
|
|
مهدي و غربي بودن مادر ايشان، |
|
|
|
مخاطبان امام را شرقيان و غربيان مي داند. سپس به |
|
|
|
شاخص هاي انساني جامعه مهدوي |
|
|
|
اشاره مي کند که در آن روابط انساني بر اساس |
|
|
|
مناسبات و معيارهاي انساني شکل |
|
|
|
مي گيرد. وي با نقل روايات متعدد به اين نتيجه |
|
|
|
مي رسد که در نظام مهدوي، فاصله هاي |
|
|
|
طبقاتي و حقوقي، از بين خواهد رفت و به انقلاب |
|
|
|
امنيتي، عمراني، فرهنگي، عقلي و... |
|
|
|
در عصر ظهور اشاره مي کند و آن گاه در باب ياران |
|
|
|
امام مهدي و ابزار و تسليحات و فن |
|
|
|
آوري ارتباطي، تبليغاتي و... آنان سخن مي گويد و |
|
|
|
روش حکومت ايشان را با استفاده از |
|
|
|
روايات تبيين مي کند. |
|