|
|
|
تبيين خصوصيات جامعه منتظران امام زمان (عج) است. |
|
|
|
به عقيده مؤلف، انتظار درباره |
|
|
|
امام عصر داراي معناي عام و به معناي آمادگي همه |
|
|
|
جانبه است و امور مربوط به زندگي |
|
|
|
جمعي و فردي را شامل مي شود و همان طور که منتظران |
|
|
|
داراي خصوصياتي هستند، جامعه |
|
|
|
آنها نيز داراي ويژگي هايي است و اساسا جوامع و |
|
|
|
تمدن متشکل از 3 عنصر اساسي انسان، |
|
|
|
شهر و محل زندگي و جهان بيني و تفکري است که بر |
|
|
|
جامعه حاکم است و در خصوص جامعه |
|
|
|
منتظران هر 3 بايد مورد توجه قرار گيرد. وي اعلام |
|
|
|
هويت، هدايت ساکنان و تناسب محيط |
|
|
|
با زندگي منتظران و زمينه سازي ظهور را از جمله علل |
|
|
|
عمده اهميت سيماي مدينه منتظران |
|
|
|
در بيان و ترويج مفهوم انتظار دانسته و بر لزوم |
|
|
|
تجلي اصول نظري و عملي اسلام بر آن |
|
|
|
مدينه تأکيد ورزيده است و جامعه اي را شايسته |
|
|
|
منتظران مهدي دانسته که توحيد و عدل |
|
|
|
در آن جلوه گر باشد. |
|
|
|
تبيين خصوصيات جامعه منتظران امام زمان (عج) است. |
|
|
|
به عقيده مؤلف، انتظار درباره |
|
|
|
امام عصر داراي معناي عام و به معناي آمادگي همه |
|
|
|
جانبه است و امور مربوط به زندگي |
|
|
|
جمعي و فردي را شامل مي شود و همان طور که منتظران |
|
|
|
داراي خصوصياتي هستند، جامعه |
|
|
|
آنها نيز داراي ويژگي هايي است و اساسا جوامع و |
|
|
|
تمدن متشکل از 3 عنصر اساسي انسان، |
|
|
|
شهر و محل زندگي و جهان بيني و تفکري است که بر |
|
|
|
جامعه حاکم است و در خصوص جامعه |
|
|
|
منتظران هر 3 بايد مورد توجه قرار گيرد. وي اعلام |
|
|
|
هويت، هدايت ساکنان و تناسب محيط |
|
|
|
با زندگي منتظران و زمينه سازي ظهور را از جمله علل |
|
|
|
عمده اهميت سيماي مدينه منتظران |
|
|
|
در بيان و ترويج مفهوم انتظار دانسته و بر لزوم |
|
|
|
تجلي اصول نظري و عملي اسلام بر آن |
|
|
|
مدينه تأکيد ورزيده است و جامعه اي را شايسته |
|
|
|
منتظران مهدي دانسته که توحيد و عدل |
|
|
|
در آن جلوه گر باشد. |
|