|
|
|
فرهنگ الفبايي مفصلي است از نام هاي اشخاص، |
|
|
|
مکان ها، مفاهيم و... که به گونه اي به |
|
|
|
اخبار آخرالزمان و حوادث عصر ظهور و پس از آن تا |
|
|
|
رستاخيز مربوط باشند. مؤلف براي |
|
|
|
رساندن اهميت اخبار غيبي ائمه و قطعي دانستن آن ها، |
|
|
|
تمام مداخلي که به گونه اي با |
|
|
|
اخبار و حوادث غيبي آخرالزمان مربوط بوده، از منابع |
|
|
|
مهم کهن شيعي و سني استخراج |
|
|
|
کرده است. طرز چينش مدخل ها به صورت الفبايي است که |
|
|
|
با مدخل الآباء آغاز و با مدخل |
|
|
|
يهوديه اصبهان پايان مي يابد. بسياري از مداخل |
|
|
|
کوتاه و برخي همانند شيعه، القائم، |
|
|
|
المهدي، خطبة البيان، دجال، علائم الظهور و... |
|
|
|
طولاني است. در هر کدام از مدخل ها |
|
|
|
اگر روايت يا خبري از ائمه در آن باره بوده باشد و |
|
|
|
يا کلامي از بزرگان و اهل نظر در |
|
|
|
کتاب هايشان يافت شده باشد، بدون تحليل و ارائه |
|
|
|
نظري آورده شده است. |
|
|
|
فرهنگ الفبايي مفصلي است از نام هاي اشخاص، |
|
|
|
مکان ها، مفاهيم و... که به گونه اي به |
|
|
|
اخبار آخرالزمان و حوادث عصر ظهور و پس از آن تا |
|
|
|
رستاخيز مربوط باشند. مؤلف براي |
|
|
|
رساندن اهميت اخبار غيبي ائمه و قطعي دانستن آن ها، |
|
|
|
تمام مداخلي که به گونه اي با |
|
|
|
اخبار و حوادث غيبي آخرالزمان مربوط بوده، از منابع |
|
|
|
مهم کهن شيعي و سني استخراج |
|
|
|
کرده است. طرز چينش مدخل ها به صورت الفبايي است که |
|
|
|
با مدخل الآباء آغاز و با مدخل |
|
|
|
يهوديه اصبهان پايان مي يابد. بسياري از مداخل |
|
|
|
کوتاه و برخي همانند شيعه، القائم، |
|
|
|
المهدي، خطبة البيان، دجال، علائم الظهور و... |
|
|
|
طولاني است. در هر کدام از مدخل ها |
|
|
|
اگر روايت يا خبري از ائمه در آن باره بوده باشد و |
|
|
|
يا کلامي از بزرگان و اهل نظر در |
|
|
|
کتاب هايشان يافت شده باشد، بدون تحليل و ارائه |
|
|
|
نظري آورده شده است. |
|