|
|
|
هدف از پژوهش حاضر، اثبات رجعت بر اساس آيات قرآن و |
|
|
|
روايات شيعي و سني است. |
|
|
|
نويسنده، پس از بيان معناي رجعت، انديشه بودائي |
|
|
|
تناسخ را مطرح کرده و آن را در |
|
|
|
مقابل رجعت دانسته است. وي رجعت را مخصوص مؤمنان |
|
|
|
خالص و منافقان خالص مي داند. از |
|
|
|
مباحث اين کتاب است: وقوع رجعت در دوره پيشينيان |
|
|
|
(داستان 70 نفر از قوم حضرت موسي |
|
|
|
(ع)، اصحاب کهف، ايوب)، رجعت در دعاها و زيارات، |
|
|
|
رجعت کنندگان. |
|
|
|
هدف از پژوهش حاضر، اثبات رجعت بر اساس آيات قرآن و |
|
|
|
روايات شيعي و سني است. |
|
|
|
نويسنده، پس از بيان معناي رجعت، انديشه بودائي |
|
|
|
تناسخ را مطرح کرده و آن را در |
|
|
|
مقابل رجعت دانسته است. وي رجعت را مخصوص مؤمنان |
|
|
|
خالص و منافقان خالص مي داند. از |
|
|
|
مباحث اين کتاب است: وقوع رجعت در دوره پيشينيان |
|
|
|
(داستان 70 نفر از قوم حضرت موسي |
|
|
|
(ع)، اصحاب کهف، ايوب)، رجعت در دعاها و زيارات، |
|
|
|
رجعت کنندگان. |
|