|
|
|
نويسنده با استناد به منابع بهاييت و ديگر منابع |
|
|
|
تاريخي، به چگونگي پيدايش بهاييت، |
|
|
|
اصطلاحات، مبلغان و ايادي، اسامي ايام هفته، |
|
|
|
ماه هاي نوزده گانه، تعطيلات، مواد |
|
|
|
دوازده گانه بهاييت، شرح اسم اعظم، قوانين بهاييت، |
|
|
|
مراسم تدفين، بيت العدل و |
|
|
|
نامه هاي عبدالبها پرداخته است. مؤلف با مقايسه |
|
|
|
انديشه هاي باب و بها با تصوف نتيجه |
|
|
|
مي گيرد که اين دو مسلک فرزند تصوف اند و در اين |
|
|
|
نسبت جاي هيچ گونه شک و ابهامي |
|
|
|
نيست. |
|
|
|
نويسنده با استناد به منابع بهاييت و ديگر منابع |
|
|
|
تاريخي، به چگونگي پيدايش بهاييت، |
|
|
|
اصطلاحات، مبلغان و ايادي، اسامي ايام هفته، |
|
|
|
ماه هاي نوزده گانه، تعطيلات، مواد |
|
|
|
دوازده گانه بهاييت، شرح اسم اعظم، قوانين بهاييت، |
|
|
|
مراسم تدفين، بيت العدل و |
|
|
|
نامه هاي عبدالبها پرداخته است. مؤلف با مقايسه |
|
|
|
انديشه هاي باب و بها با تصوف نتيجه |
|
|
|
مي گيرد که اين دو مسلک فرزند تصوف اند و در اين |
|
|
|
نسبت جاي هيچ گونه شک و ابهامي |
|
|
|
نيست. |
|