|
|
|
نويسنده با بررسي ديدگاه هاي فکري و اعتقادي باب و |
|
|
|
بهاء، از جمله مسئله توحيد، |
|
|
|
نبوت، خاتميت، مهدويت، قائميت و معاد، به |
|
|
|
ديدگاه هاي فقهي آنان در جواز و حليت ربا، |
|
|
|
طهارت مني، حرمت تقيه، حرمت جلوس بر منبر، طلاق، |
|
|
|
ارث، قصاص، وضو، غسل، حج، زکات و |
|
|
|
ديگر مسائل پرداخته است. وي نتيجه گرفته است که اين |
|
|
|
عقايد و افکار، از علم و معرفت |
|
|
|
دور است و اين فرقه ها زاييده استعمارند. |
|
|
|
نويسنده با بررسي ديدگاه هاي فکري و اعتقادي باب و |
|
|
|
بهاء، از جمله مسئله توحيد، |
|
|
|
نبوت، خاتميت، مهدويت، قائميت و معاد، به |
|
|
|
ديدگاه هاي فقهي آنان در جواز و حليت ربا، |
|
|
|
طهارت مني، حرمت تقيه، حرمت جلوس بر منبر، طلاق، |
|
|
|
ارث، قصاص، وضو، غسل، حج، زکات و |
|
|
|
ديگر مسائل پرداخته است. وي نتيجه گرفته است که اين |
|
|
|
عقايد و افکار، از علم و معرفت |
|
|
|
دور است و اين فرقه ها زاييده استعمارند. |
|