|
|
|
نويسنده با اذعان به اين که هدف از خلقت انسان |
|
|
|
تکامل اوست، قيام مهدي (عج) را |
|
|
|
مرحله اي از تکامل انسان ارزيابي کرده است. وي در |
|
|
|
ادامه به بيان عوامل تحقق اين هدف |
|
|
|
پرداخته و وجود برنامه اي صحيح و الهي، وجود |
|
|
|
پيرواني دلباخته و علاقه مند و وجود |
|
|
|
رهبري الهي را که توانايي اجراي عدل مطلق را در سطح |
|
|
|
جهان داشته باشد، از جمله آنها |
|
|
|
دانسته است. نويسنده با طرح چند پرسش درباره علت |
|
|
|
طولاني شدن غيبت امام مهدي و پاسخ |
|
|
|
آنها و نيز بيان اثرات رواني و تربيتي، اثر تکويني |
|
|
|
و اثر تشريعي ايمان به وجود او، |
|
|
|
مقاله را به پايان آورده است. |
|
|
|
نويسنده با اذعان به اين که هدف از خلقت انسان |
|
|
|
تکامل اوست، قيام مهدي (عج) را |
|
|
|
مرحله اي از تکامل انسان ارزيابي کرده است. وي در |
|
|
|
ادامه به بيان عوامل تحقق اين هدف |
|
|
|
پرداخته و وجود برنامه اي صحيح و الهي، وجود |
|
|
|
پيرواني دلباخته و علاقه مند و وجود |
|
|
|
رهبري الهي را که توانايي اجراي عدل مطلق را در سطح |
|
|
|
جهان داشته باشد، از جمله آنها |
|
|
|
دانسته است. نويسنده با طرح چند پرسش درباره علت |
|
|
|
طولاني شدن غيبت امام مهدي و پاسخ |
|
|
|
آنها و نيز بيان اثرات رواني و تربيتي، اثر تکويني |
|
|
|
و اثر تشريعي ايمان به وجود او، |
|
|
|
مقاله را به پايان آورده است. |
|