|
|
|
پژوهشي است درباره آثار وجودي امام زمان (عج). |
|
|
|
نويسنده با بهره گيري از آيات قرآن و |
|
|
|
روايات اهل بيت (ع) و با اشاره به تقسيم نعمت به |
|
|
|
تکويني و تشريعي وجود امام را از 2 |
|
|
|
ديدگاه بررسي کرده و نتيجه گرفته است که نقش امام |
|
|
|
در زمين، چون محور سنگ آسياب است |
|
|
|
و امام واسطه فيض و نعمت خداوند به ساير خلايق است. |
|
|
|
و از نظر تشريعي، شناخت حقيقي |
|
|
|
خداوند از طريق امام است و از اين روي بايد امام را |
|
|
|
شناخت و از او اطاعت کرد تا به |
|
|
|
توحيد حقيقي رسيد و شکر هر نعمتي موکول به شناخت |
|
|
|
امام است. |
|
|
|
پژوهشي است درباره آثار وجودي امام زمان (عج). |
|
|
|
نويسنده با بهره گيري از آيات قرآن و |
|
|
|
روايات اهل بيت (ع) و با اشاره به تقسيم نعمت به |
|
|
|
تکويني و تشريعي وجود امام را از 2 |
|
|
|
ديدگاه بررسي کرده و نتيجه گرفته است که نقش امام |
|
|
|
در زمين، چون محور سنگ آسياب است |
|
|
|
و امام واسطه فيض و نعمت خداوند به ساير خلايق است. |
|
|
|
و از نظر تشريعي، شناخت حقيقي |
|
|
|
خداوند از طريق امام است و از اين روي بايد امام را |
|
|
|
شناخت و از او اطاعت کرد تا به |
|
|
|
توحيد حقيقي رسيد و شکر هر نعمتي موکول به شناخت |
|
|
|
امام است. |
|