|
|
|
بررسي ريشه ها و فلسفه غيبت امام زمان (عج) است |
|
|
|
نويسنده به شيوه تحليلي با اشاره به |
|
|
|
جريانات پس از سقيفه بني ساعده و سستي مردم از |
|
|
|
ولايت و امامت، مردم را عامل غيبت |
|
|
|
ولي عصر (عج) مي داند. به اعتقاد نويسنده مردم با |
|
|
|
ناسپاسي و قدرناشناسي و عدم احساس |
|
|
|
نياز، مانع ظهور آن حضرت هستند. مقاله در پايان |
|
|
|
اشاره ايي دارد به ارتباط انقلاب |
|
|
|
اسلامي با ظهور امام زمان (عج) و آن را چراغ سبزي |
|
|
|
مي داند که به نيروهاي مخلص قوت |
|
|
|
قلب داد تا با اخراج قواي شيطاني از شهر حکمت و |
|
|
|
علم، به دروازه اين شهر برسند. به |
|
|
|
باور نويسنده اگر مردم به واقع آماده ظهور شوند، آن |
|
|
|
حضرت ظهور خواهند کرد. |
|
|
|
بررسي ريشه ها و فلسفه غيبت امام زمان (عج) است |
|
|
|
نويسنده به شيوه تحليلي با اشاره به |
|
|
|
جريانات پس از سقيفه بني ساعده و سستي مردم از |
|
|
|
ولايت و امامت، مردم را عامل غيبت |
|
|
|
ولي عصر (عج) مي داند. به اعتقاد نويسنده مردم با |
|
|
|
ناسپاسي و قدرناشناسي و عدم احساس |
|
|
|
نياز، مانع ظهور آن حضرت هستند. مقاله در پايان |
|
|
|
اشاره ايي دارد به ارتباط انقلاب |
|
|
|
اسلامي با ظهور امام زمان (عج) و آن را چراغ سبزي |
|
|
|
مي داند که به نيروهاي مخلص قوت |
|
|
|
قلب داد تا با اخراج قواي شيطاني از شهر حکمت و |
|
|
|
علم، به دروازه اين شهر برسند. به |
|
|
|
باور نويسنده اگر مردم به واقع آماده ظهور شوند، آن |
|
|
|
حضرت ظهور خواهند کرد. |
|