|
|
|
تبيين فلسفه و آثار غيبت امام زمان (عج) است. مؤلف |
|
|
|
نخست، ديدگاه شيعه نسبت به امامت |
|
|
|
ائمه (ع) و دلايل آنها را در اين موضوع بر شمرده |
|
|
|
است. سپس به تبيين فلسفه غيبت امام |
|
|
|
مهدي (ع) پرداخته و با استناد به روايات، فرار از |
|
|
|
بيعت با ستمگران، اجراي سنت |
|
|
|
پيامبران در ايشان، اتمام نعمت بر کافران، رشد |
|
|
|
عقل ها و افشاي اسرار توسط شيعيان را |
|
|
|
از جمله اسرار غيبت امام ذکر نموده است. در پايان، |
|
|
|
از آثار اين غيبت ياد کرده و |
|
|
|
تقويت ايمان و تقوا، تمييز بين حق و باطل، تشنگي |
|
|
|
عدالت، مضاعف شدن اجر و پاداش |
|
|
|
مؤمنان را از جمله آثار آن دانسته است. |
|
|
|
تبيين فلسفه و آثار غيبت امام زمان (عج) است. مؤلف |
|
|
|
نخست، ديدگاه شيعه نسبت به امامت |
|
|
|
ائمه (ع) و دلايل آنها را در اين موضوع بر شمرده |
|
|
|
است. سپس به تبيين فلسفه غيبت امام |
|
|
|
مهدي (ع) پرداخته و با استناد به روايات، فرار از |
|
|
|
بيعت با ستمگران، اجراي سنت |
|
|
|
پيامبران در ايشان، اتمام نعمت بر کافران، رشد |
|
|
|
عقل ها و افشاي اسرار توسط شيعيان را |
|
|
|
از جمله اسرار غيبت امام ذکر نموده است. در پايان، |
|
|
|
از آثار اين غيبت ياد کرده و |
|
|
|
تقويت ايمان و تقوا، تمييز بين حق و باطل، تشنگي |
|
|
|
عدالت، مضاعف شدن اجر و پاداش |
|
|
|
مؤمنان را از جمله آثار آن دانسته است. |
|